اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه نایین گفت: دشمنی آمریکا با ایران پس از شکل گیری انقلاب اسلامی بوجود آمده و همچنان ادامه خواهد داشت

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی خطبه های نماز جمعه نایین در مسجد جامع این شهر افزود: هرگز فکر تسلیم شدن در برابر آمریکا به عنوان دشمن اصلی و قسم خورده ایران اسلامی به ذهن ملت ایران خطور نکرده است و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.
وی با بیان اینکه اتحاد، انسجام و استقامت مهمترین اسلحه ملت ایران برای مقابله با توطئه های شوم آمریکاست، گفت: مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است و باید همواره در برابر نقشه های شوم این کشور جنایتکار ایستاد.
امام جمعه نایین با اشاره به آغاز هفته مالیات و نقش مهم آن در اقتصاد کشور گفت: اگر همه مردم، مالیات های خود را بموقع پرداخت کنند، نقش و تاثیر آن در مساله مدیریت اقتصاد بخوبی بر همگان روشن می شود.
وی تاکید کرد: همه مردم از کارهایی که دولت انجام می دهد همچون جاده، برق و کارهای دیگر استفاده می کنند و لازم است با پرداخت بموقع مالیات در پیشرفت کشور مشارکت کنند.
سجادی به سالروز ۲۱ تیر روز فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: در این روز تاریخی در مسجد گوهرشاد مشهد مقدس عده زیادی نسبت به کشف حجاب رضاخان اعتراض کردند و شهید شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مساله نشات گرفته از برنامه های انگلیس برای اسلام زدایی در کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان و پاکستان بود و نیروهایی که خود آموزش و تربیت کرده بودند را در این کشورها به حکومت رساندند.
امام جمعه نایین بر کاهش مصرف آب و برق در روزهای گرم تاکید کرد و افزود: با صرفه جویی در مصرف این انرژی ها تلاش کنیم تا در تابستان شاهد قطع اب و برق نباشیم.
شهرستان نایین با ۴۰ هزار نفر جمعیت در۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت ۷۱۳۶ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: حسین فرزانیان ** انتشاردهنده : اصغر دواتگر

نماز 16---2نماز 16---4نماز 16---3نماز 16---1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *