اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار شهرستان نایینفجر

اميد واريم با گشايش هايي كه در موضوع برجام به وجود آمده شاهد پيشرفت و رشد اقتصادي ايران اسلامي باشيم

فرماندار شهرستان نايين در مراسم جشن استقبال از دهه مبارك فجر و جشن برجام كه با حضور دانش آموزان شهرستان نايين در محل سالن امام خميني (ره) آموزش و پرورش نايين برگزار گرديد عنوان نمود: در ايام پيروزي انقلاب قرار داريم با نگاهي به گذشته در ميابيم كه كشور در اختيار يك نظام فاسد و خود فروخته قرار داشت كه دستورات آمريكا را در منطقه اجرا مي كرد.
آزادي هايي كه امروز وجود دارد به هيچ عنوان وجود نداشت و در مجلس سنا دستورات را اجرا مي كرد .
آقاي نجفي افزود ما كشوري مي خواهيم كه در خاورميانه و جهان اسلام نمونه باشد .
دور تا دور ما را جنگ و ترور و آتش افروزي گرفته ولي كشور ما با اقتدار وآزادي و امنيت در منطقه و جهان حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.
اين شرايط براي رشد و تعالي شما دانش آموزان و ادامه راه شهدا و به خصوص دانشمندان هسته اي مهيا مي باشد و اين شما هستيد كه بايد با تلاش مدارج علمي را طي نماييد و به درجات بالا برسيد.
فرماندار شهرستان نايين با اشاره به موضوع هسته اي نيز خاطر نشان كرد سالها به دروغ ايران را خطري براي جهان معرفي كرده بودند كه با درايت رهبر انقلاب و تلاش هاي بي وقفه دولت تدبير و اميد و با خواست مردم مذاكرات هسته اي به پيش رفت و برجام به فرجام خوشي رسيد.
اكنون اميد واريم با گشايش هايي كه در موضوع برجام به وجود آمده شاهد پيشرفت و رشد اقتصادي جمهوري اسلامي ايران با شيم .
لازم به ذكر است فرماندار نايين با طرح دو سوال از دانش آموزان با عناوين چگونه بحث برجام به نتيجه رسيد و وظيفه ما پس از برجام چيست خواستار پاسخگويي دانش آموزان به اين سوال ها گرديد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *