اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگیورزشی

به مناسبت دهه کرامت : برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در نایین

به گزارش پیام نایین،غلامرضا کریمی رئیس هیأت ورزشهای همگانی گفت: به مناسبت دهه کرامت همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی، افزایش مشارکت مردم در ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط با در روز جمعه بیست و دوم مرداد برگزار گردید.
وی در خصوص ورزش همگانی اظهار داشت: بهترین نوع ورزش، ورزشی است که آحاد مردم بتوانند به راحتی آن را انجام دهند و پیاده روی یکی از آنها است و تمامی مردم اعم از کودک و افراد در سنین بالا میتوانند به راحتی آن را انجام دهند.
کریمی با اشاره به افزایش بیماریهای امروزی بیان کرد: با توجه به افزایش بیماری های مزمن، ورزش های همگانی می تواند برای خانواده ها نشاط آور باشد و همین ورزش ها یکی از راه های پیشگیری از بیماری هاست.
رئیس هیأت ورزشهای همگانی گفت: از همه هیئت های ورزشی سطح شهرستان نایین دعوت کردیم در این مراسم حضور داشته باشند که بحمد الله این امر میسر شد و حضور اکثریت مردم را در این مراسم شاهد هستیم .
در این مراسم به ۱۰ نفر از کسانی که در مسابقات والیبال و کونگ فو در سطح استان اصفهان و شهرستان های همجوار شرکت کردند و حائز کسب مقام شده اند تجلیل و به تعداد ۳۰نفر از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی با انجام مراسم قرعه کشی جوایز نفیسی اهدا گردید.

piyade ran22---2piyade ran22---5piyade ran22---4piyade ran22---1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *