اجتماعیاخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

جلسه هیئت رئیسه اتاق اصناف؛ روسای اتحادیه ها با حضور دهقانی رییس اداره صنعت معدن وتجارت برگزارشد

به گزارش پیام نایین ،جلسه هیئت رئیسه اتاق اصناف؛ روسای اتحادیه ها با حضور دهقانی عشرت اباد رییس اداره صنعت معدن وتجارت ؛ هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان نایین وبسیج اصناف در اتاق اصناف نایین برگزارشد.

در این جلسه ابتدا احمددهقانی عشرت اباد اظهار نمود سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و در این زمینه خواستار همکاری کلیه صنوف و واحدهای تولیدی شهرستان جهت تحقق منویات معظم له و تحقق شعار امسال که حمایت از تولیدات داخلی میباشد شدند و از روسای اتحادیه های صنفی درخواست نمودند تا ضمن برگزاری جلسه با اعضای صنفی تحت پوشش خود در زمینه فروش کالای ایرانی که بسیاری از آنها از کیفیت خوبی نیز برخودار هستند اقدام نمایند و از خرید و فروش کالای خارجی که نمونه داخلی آن در کشور وجود دارد جدا خودداری نمایند .

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی نه تنها بخش تولید را پویا و سرزنده نگه می دارد بلکه بازار مصرف را نیز به سمت ثبات و امنیت اقتصادی می کشاند.

وی یادآور شد: ایجاد رقابت بین تولید کنندگان داخلی و همچنین افزایش کیفیت نیز یکی از ضرورت های اصلی استفاده از کالای ایرانی است که با فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی، این اصل محقق می شود.

در ادامه جلسه عابدی دبیر کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی درخصوص برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت_ برگزاری جلسه حمایت از کالای ایرانی با حضور اصناف ومسایل داخلی اتاق اصناف بحث وتبادل نظر شد.

 

 

اتاق ۱اتاق ۲

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *