اخبار شهرستان نایینحوادث

فرمامده انتظامی: از افزایش ۵۰ درصد ی کشفیات مواد مخدر در شهرستان نایین خبرداد

به گزارش پیام نایین،سرهنگ صادق کاظمزاد در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه مهترین هدف ناجا احساس امنیت است اظهارداشت : هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا با هرچه بیشتر نزدیک شدن به ساختارهای اجتماعی حس مردمی بودن را تقویت کنیم چرا که راهبرد اصلی ناجا، مردم داری، مردم یاری و برخورد حکیمانه با مردم برای رسیدن به اهداف سازمانی است.
وی با بیان اینکه « پلیس مقتدر، امین مردم» شعار سال ۹۷ ناجا در هفته نیروی انتظامی است افزود: در شعار سال ناجا همواره بخشی به مردم اختصاص دارد که براساس راهبردهای فرماندهی کل قوا ترسیم و راهبردی شده است.
کاظمزاد افزود :نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که در راستای حفظ نظم در جامعه در مقابل اخلا‌گران، تبهکاران و … جانفشانی می‌کند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای معرفی دستاوردهای این نیرو است.
وی در ادامه به بخشی از دستاوردهای پلیس در حوزه نظم و امنیت اجتماعی اشاره کرد و به بیان آمار کشفیات در بازه زمانی شش ماهه اول سال اشاره نمود و پوشش انتظامی مناسب و امنیت مطلوب در سطح شهرستان و همچنین تفرجگاه ها ،اجرای طرح های پاکسازی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و مسائل ترافیکی و همچنین رضایت مندی همشهریان را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان برشمرد.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی نایین در بحث مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی انجام شده که در طول یک سال گذشته ۵۰ درصد کشفیات مواد مخدر صورت گرفته و این یعنی دوبرابر افزایش یافته است.
کاظمزاد در ادامه گفت : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی نیروی انتظامی با جدیت و برنامه ریزی در پی جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور است که در مقابله با کالای قاچاق اقداماتی خوبی صورت گرفت و نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کشفیات انجام شده که نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه تعدادی دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه توقیف شده است افزود : یکی از مشکلاتی که گریبان گیر شهرستان نایین است اینکه شهرستان در کریدور عبور مواد مخدر ، کالای قاچاق و قاچاق انسان قرار گرفته است که در این خصوص حدود ۲۰ درصد اتباع بیگانه و قاچاقچی انسان دستگیر همچنین تعدادی دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه توقیف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به برگزاری طرح های راهنمایی و رانندگی در این شهرستان اظهار نمود : اقدامات خوبی در خصوص کاهش تصادفات صورت گرفته که در داخل شهرستان شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت بوده ایم ولی در بیرون شهرستان افزایش چند درصدی داشته ایم.
وی در ادامه به افزایش ۴۰ درصدی کشفیات سرقت در شهرستان اشاره نمود .
سرهنگ کاظمزاد با اشاره به توصیه های پلیسی خاطر نشان نمود : یکی از موضوعاتی که مردم در شهرستان گریبان گیر آن هستند و علی رغم اینکه فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه وجود ندارد این است که پسران از همان ابتدای دوره نوجوانی به خانواده های خود مبنی بر خرید وسیله نقلیه موتور فشار می آورند در صورتی که امسال چهار تصادف فوتی و یک مورد قطع نخاع نوجوانان زیر ۱۵ سال داشته ایم و این همکاری خانواده ها را می طلبد که توصیه می شود فرزندانشان تا به سن قانونی نرسیده و گواهینامه اخذ ننموده اند وسیله نقلیه تهیه نکنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در پایان از بخشودگی جرایمی و فراهم نمودن امتیازاتی برای مالکین موتور سیکلت به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد .
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *