اجتماعیاخبار شهرستان نایین

فرماندار خور:تردد تریلرهای حامل سنگ  به مدت ۱۰ روز در جاده های شرق استان اصفهان ممنوع شد

عبور تریلرهای حامل سنگ در خور و بیابانک ممنوع شد

اصفهان – ایرنا – تردد تریلرهای حامل سنگ روز یکشنبه به مدت ۱۰ روز در جاده های شهرستان خور وبیابانک در شرق استان اصفهان ممنوع شد.

به گزارش پیام نایین ،بلانیان فرماندارخور و بیابانک به ایرنا گفت: در پی افزایش ترافیک درجاده های این شهرستان درروزهای پایانی تابستان و به منظور کاهش سوانح جاده ای و نیز سهولت در رفت و آمد خودروهای سواری ، تردد خودروهای سنگین حامل سنگ تا سوم مهر امسال ممنوع شده است.
عباس بلانیان افزود : این ممنوعیت با توجه به افزایش تردد خودروهای سواری در مسیرهای مشهد مقدس، نائین به خور و اردکان به چوپانان اعمال شده است.
وی گفت: خور و بیابانک در مسیر جاده های شمال به جنوب و شمال شرقی به مرکز کشورقرار گرفته و همواره در روزهای پایانی تابستان دارای ترافیک بیشتری نسبت به سایر ماه های سال است.
فرماندار خور و بیابانک افزود: یکی از عوامل بروز تصادفات در مسیرهای برون شهر خور و بیابانک دو طرفه بودن جاده های این شهرستان است که لازم است رانندگان به نکات ایمنی توجه کنند و رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.
بلانیان تصریح کرد: روزانه ۱۰هزار دستگاه خودروی سواری و حدود ۴۰۰ دستگاه تریلر حامل سنگ از جاده های خور و بیابانک عبور می کنند.
خوروبیابانک با ۱۲هزارکیلومترمربع وسعت و جمعیتی بالغ بر ۲۰هزار نفر در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
این شهرستان از شمال با سمنان، از جنوب با یزد، از شرق با طبس و از غرب با بخش انارک نائین همجوار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *