حوادث

مادر باردار ۲۷ ساله‌ای حین اعزام به بیمارستان به کمک نیروهای اورژانس اصفهان وضع حمل کرد

مدیر اورژانس اصفهان خبر داد
وضع حمل مادر جوان اصفهانی در مسیر انتقال به بیمارستان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بامداد جمعه مادر باردار ۲۷ ساله‌ای حین اعزام به بیمارستان به کمک نیروهای اورژانس اصفهان وضع حمل کرد.

به گزارش پیام نایین ،غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  از کمک به زایمان مادر باردار ۲۷ ساله در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۰۱:۱۸ بامداد جمعه ۹ شهریور ۹۷ این زایمان در حین انتقال مادر باردار به بیمارستان امین اصفهان انجام شد.

وی همچنین به حادثه غرق‌شدگی در حاشیه زاینده‌رود اشاره کرد و افزود: در این حادثه که بعد از ظهر امروز در حاشیه زاینده‌رود و در روستای چم یوسفعلی رخ داد یک مرد ۲۶ ساله فوت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری مزدا در نجف‌آباد عنوان کرد: مصدومان این حادثه که شب گذشته رخ داده بود ۵ نفر شامل یک مرد و ۴ زن بودند با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز تصادفی بین یک دستگاه سواری سمند و یک تریلی در کیلومتر ۲۵ جاده نایین انارک رخ داد که ۳ مصدوم خانم ۷۲، ۳۴ و ۶ ساله و ۳ مصدوم مرد ۳۷، ۱۱ و ۸ ساله داشت، این مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نایین انتقال داده شدند.

راستین همچنین از واژگونی یک دستگاه پراید در جاده بادرود اردستان خبر داد و گفت: این حادثه ۸ مصدوم شامل ۴ زن، ۲ مرد و ۲ کودک ۸ ساله و ۲ ماهه داشت که به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

وی به حادثه واژگونی یک دستگاه سمند در ساعت ۱۵:۰۴ نیز اشاره و بیان کرد: این حادثه که در جاده شهرضا سمیرم رخ داد ۵ مصدوم شامل ۲ مرد ۳۲ و ۲۸ ساله و ۳ زن ۷۰، ۵۱ و ۳۴ ساله داشت که همگی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا انتقال داده شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *