اخبار شهرستان نایین

نقوی شهردار انارک:رسالت خبرنگاران تحریه ، اصحاب رسانه پیامبر گونه است ، بی اغراق نیست بگوییم نگاه جامعه را رسانه ها می سازند و در یک انقلاب ارتباطی هستیم

به گزارش پیام نایین،نقوی علی رضا شهردار انارک: در نشست خبری وتجلیل از خبرنگاران گفت: اگر در گذشته اخبار را مرتب رصد نمی کردیم چندان از قافله دانستن عقب نمی ماندیم اما اکنون هر لحظه رویدادی شکل می گیرد و اخبار ارزیابی مخابره می شود .
رسالت خبرنگاران تحریه ، اصحاب رسانه پیامبر گونه است ، بی اغراق نیست بگوییم نگاه جامعه را رسانه ها می سازند و در یک انقلاب ارتباطی هستیم .
هر چند در عرصه خبررسانی شبکه های اجتماعی فعال شدند اما فاقد مرجعیت رسانه ای هستند و هیچ گاه نمی توانند قهر و رسالت و جایگاه یک رسانه مکتوب یا خبر گزاری را بر عهده گیرد.

شهردار انارک گفت : خبرنگاران چشم بینای مسئولان و صدای رسای مردم هستند. به همین دلیل تمام کسانی که مسئول اند، باید با این نگاه به خبرنگاران بنگرند و بدانند مطلبی که خبرنگار می گوید صدای او نیست بلکه برگرفته از مشکلات مردم است.
به گزارشپیام نایین ، علیرضا نقوی در جمع خبرنگاران گفت : رسالت اصحاب رسانه یک رسالت پیامبر گونه است چرا که وقتی پیام را دریافت و مخابره می کنند باید صادقانه و بدون حب و بغض از دید یک خبرنگار حرفه ای به آن بپردازند.
شهردار انارک افزود : نگاه جامعه ما را خبرنگاران می سازند و امروز فضایی که انقلاب اینترنتی تشکیل داده می توانند آن جامعه را امیدوار و یا ملتهب نگه دارند.
وی با اشاره به اینکه تحصیلات خود رسانه ای است اظهار نمود : شبکه های اجتماعی در مقابل عرصه حرفه ای خبرنگاری مرجعیت رسانه ای ندارند چرا که شبکه های اجتماعی هیچوقت نمی توانند آن رسالتی مطبوعات و خبرگزاری های رسمی دارند را به عهده بگیرند و این شبکه های اجتماعی در اکثر مواقع نقش ملتهب کننده را داشته و موج نا امیدی را تزریق می کنند ومردم بایستی با بصیرت و روشنگری از هجمه های علیه نظام و رهبری جلوگیری کنند.
نقوی همچنین بیان نمود : در جنگ اقتصادی که ما درگیر آن هستیم شبکه های اجتماعی در حقیقت یک جبهه ای هستند که برخلاف داشتن گلوله و اسلحه با استفاده از شایعات و شائبه های خبری به نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند.
شهردار انارک گفت : خبرنگاران روشنگری و آگهی بخشی جامعه را بر عهده دارند و از گردنه های سخت و پیچ در پیچ می توانند یک جامعه را عبور دهند.
به گفته وی نقد از الزامات پیشرفت جامعه است اما روحیه نشاط و شادابی را به مردم القا کردن از موثرترین کارهای اصحاب رسانه است.
نقوی افزود : خبرنگاران باید چاقوی نقد را برداشته و دومل های زخم های چرکین را بشکافند و در درمان آن کوشا باشند.
شهردار انارک با یادآوری اینکه یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران و اصحاب قلم جهت دادن به جامعه است، تاکید کرد: خبرنگاران چشم بینای مسئولان و صدای رسای مردم هستند. به همین دلیل تمام کسانی که مسئول اند، باید با این نگاه به خبرنگاران بنگرند و بدانند مطلبی که خبرنگار می گوید صدای او نیست بلکه برگرفته از مشکلات مردم است.
در پایان از خبرنگاران تجلیل شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *