اجتماعیاخباراخبار ایرانحوادث

آتش سوزی مهیب شهران مهار شد

تهران- ایرنا- آتش سوزی مهیب در منطقه شهران تهران بعد از دو ساعت مهار شد اما ماموران اورژانس و آتش نشانی هنوز در محل حادثه حضور دارند.

  به گزارش پیام نایین ،هنوز از علت حادثه اطلاع دقیق در دست نیست . با تلاش ماموران امدادی برق منطقه وصل شده اما هنوز خطوط تلفن منطقه حادثه دیده وصل نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا از محل حادثه، این آتش سوزی در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه در تقاطع خیابان یکم شهران و خیابان کوهسار این منطقه و در محل تونل مترو رخ داد.
انفجار لوله گاز موجب ایجاد گودالی به طول حدود ۱۰۰ متر و عرض و عمق بیش از ۵۰ متر شده است.
دو ساختمان اداری و مسکونی در محل حادثه دچار حریق شدند ولی به گفته ماموران اورژانس در ساختمان هایی که دچار حریق شده اند تلفات و مصدوم وجود نداشته اما بیم آن می رود که تعدادی از ماموران مترو (بین دو تا پنج نفر ) در زیر آوار مانده باشند.
به دنبال صدای مهیب انفجار شمار زیادی از ساکنان اطراف محل آتش سوزی از بیم ادامه خطر سراسیمه از خانه خود خارج شده و با حضور در خیابان های اطراف تا ساعت ۶ و ۳۰ در بیرون از خانه خود حضور داشتند.
پلیس و ماموران آتش نشانی تلاش می کردند در این مدت منطقه را از حضور افراد عادی تخلیه کنند.
هنوز از علت حادثه اطلاع دقیق در دست نیست . با تلاش ماموران امدادی برق منطقه وصل شده اما هنوز خطوط تلفن منطقه حادثه دیده وصل نشده است.
ماموران آتش نشانی، پلیس و اورژانس تا زمان ارسال خبر برای ارایه خدمات تخصصی در محل حضور دارند.
شهران منطقه ای در شمال غرب تهران است.

 gaz

انتهای پیام /*

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *