اخبار ورزشی

آیین قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام بعد از محرم برگزار می شود

جام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام باشگاه های کشور بعد از پایان عزاداری های امام حسین (ع) و پایان دهه محرم طی مراسمی به سرخپوشان پایتخت اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی  پیام نایین نقل از ایرنا، در حالی که باشگاه استقلال کماکان به رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر بازنده اعلام کردن این تیم به دلیل حضور نیافتن در سوپرجام باشگاه های ایران معترض است و قصد دارد به دادگاه بین المللی ورزش (CAS) شکایت کند، قرار است بعد از پایان عزاداری های دهه محرم جام قهرمانی در سوپرجام به سرخپوشان اعطا شود.
سوپر جام فوتبال ایران قرار بود روز ۲۹ تیر ماه سال جاری و پیش از شروع بازی‌های لیگ برتر بین قهرمان لیگ برتر (پرسپولیس) و قهرمان جام حذفی (استقلال) برگزار شود، اما آبی پوشان خواستار تعویق زمان برگزاری این دیدار بودند؛ درخواستی که با آن موافقت نشد.
پس از آنکه استقلالی ها در روز ۲۹ تیرماه در دیدار سوپرجام حاضر نشدند، ابتدا سازمان لیگ این تیم را سه بر صفر بازنده اعلام کرد. بدنبال اعتراض آبی پوشان و براساس قانون، این بار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به بازنده اعلام کردن استقلالی ها داد و کمیته استیناف نیز روز چهارشنبه هفته گذشته بر این رای صحه گذاشت.
مدیران باشگاه استقلال تهران که نسبت به قهرمانی پرسپولیس معترض هستند، پرونده شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش برده اند و از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست کرده اند تا زمان مشخص شدن رای دادگاه CAS جام قهرمانی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار ندهند.
در همین رابطه پیگیری های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد که درخواست باشگاه استقلال در این زمینه مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفته و قرار است بعد از مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران جام قهرمانی سوپرجام طی مراسمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.
ورزشی**م.ت**۹۱۲۹

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *