اخبار شهرستان نایین

ازدواج آسان زوج خبرنگار نائینی در روز ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار

روز خبرنگار بهانه ای شد تا زوج خبرنگاری با عمل به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب  پیوند مشترکشان را در این روز آغاز کنند.

زوجی که پا به صحنه جهاد اقتصادی گذاشتند تا به همگان ثابت کنند جنس ایرانی با کیفیت و دوام است و می توان به آن اعتماد کرد.

به گزارش پیام نایین،حمیدرضا پوربافرانی و فاطمه محمدی زوج خبرنگاری که کمتر  ازیک سال از دوران عقدشان می گذرد و در روز خبرنگار زندگی مشترکشان را آغاز خواهند کرد بر نهادینه کردن و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در جامعه تاکید فراوان دارند.

این دو زوج با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالای ایرانی اظهار کردند : وقتی برای خرید جهیزیه و وسایل زندگی مشترک به خرید کالاهای ایرانی روی آوردیم کسانی می خواستند که از خرید کالای ایرانی صرف  نظر کنیم  و سعی داشتند در خرید اجناس خارجی آن هم مارک های معتبر خارجی  ما را متقاعد کنند ولی به رغم تبلیغات و سخن های بیهوده آنان ، تمایل زیادی  به خرید جهیزیه با کالای ایرانی پیدا کردیم.

زوج خبرنگار نایینی با اشاره به اینکه برای پیدا کردن کالای ایرانی با مشکلاتی مواجه بودند ، چنین گفتند : در مراکز خرید به سختی منبعی برای خرید جنس ایرانی پیدا می شود و با توجه به اینکه تبلیغ درستی از سوی نهادهای مربوطه صورت نگرفته است وقت زیادی برای خرید وسایل کالای ایرانی صرف کردیم.

آنان با بیان اینکه کیفیت ایرانی با خارجی برابری می کند ، افزودند : اگر چه با تبلیغات زیاد اجناس خارجی طرفدار بیشتری دارد اما در برخی موارد وسایل  ایرانی بهتر از همان جنس در نوع خارجی هستند هرچند مجبور هستیم به توزیع جنس ایرانی نه بگوییم  چرا که کالای ایرانی نه تبلیغ و نه یافت می شود.

همچنین این زوج  اظهار کردند : در مواقع خرید فروشندگان برای جلب مشتری مارک خارجی به کالای ایرانی می زدند ولی وقتی تصمیم خود را برای خرید کالای ایرانی به فروشندگان بیان می کردیم تعجب می کردند زیرا می گفتند وقتی به مشتری می گوییم که این جنس ایرانی است نمی خرند.

حمیدرضا پوربافرانی که در باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اصفهان  فعالیت می کند ،گفت :وقتی از گذشتگان یک باور غلطی برایمان به ارث رسیده باشد استقبال نکردن از کالای ایرانی نقش موثری در زندگی های آیندگان خواهد داشت خانواده ها باورهای زیادی در راستای نخریدن کالای ایرانی همچنین اقتصاد مقاومتی دارند در صورتی که بر این باورند  با خرید کالای ایرانی زود به زود بایستی آن را تعویض کرد و درصدد توجیه آن هستند که جوان ما در طی سال نمی تواند مرتبا جنس جدید بخرد.

وی افزود : در هر صورت زندگی چه با جنس خارجی  و چه با جنس ایرانی جاری است و نباید توجه به حرف دیگران کرد چرا که اقتصادی مقاومتی رشد و شکوفایی کشورمان را در پی دارد  و با خرید کالای ایرانی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می تواند در آینده زمینه سازی برای رشد استعدادها و ظرفیت های بالای جوانانمان باشد در صورتی که با خرید کالای خارجی آینده شغلی جوانان را از بین می بریم.

پوربافرانی با اشاره به برگزاری مراسم جشن ازدواج خود گفت : با توجه به رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب هدف از برگزاری مراسم جشن ازدواج به نحوی بود که هم ازدواج آسان را نهادینه کنیم و به تجمل گرایی نه بگوییم چرا که وقتی ما که خود از اصحاب رسانه هستیم وقتی پیش قدم باشیم مردم هم در این راه به خوبی مصمم  می شوند و به ازدواج آسان و برگزاری جشن های کم هزینه روی می آورند.

وی در پایان تاکید کرد : این روزها کشورمان در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و برای خروج ازاین بحران نیاز است افراد جامعه بیش از گذشته به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری  توجه و عمل کنند تا  زمینه سازی سبک زندگی اسلامی  باشیم.

ازدواج زوج خبر نگار شب گذشته در سالن نخل نایین برگزارشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *