اجتماعیاخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

از ۴۰امدادرسان داوطلب جمعیت هلال احمر نائین در زمین لرزه کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل شد

تجلیل از امدادرسانان داوطلب جمعیت هلال احمر نائین در زمین لرزه کرمانشاه

درهفتمین روز ایام ا… دهه مبارک فجر و طی مراسمی با حضوردکتر مؤمنی مدیر عامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان اصفهان  ، نماینده مردم شهرستانهای نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان ، از امداد رسانان داوطلب جمعیت هلال احمر نائین که درامرکمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه مشارکت داشتند تقدیر به عمل آمد .

ابراهیم عادل زاده نائینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ارائه گزارش اجمالی از روند امداد رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه اشاره و افزود : در راستای امداد رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه ، جمعیت هلال احمر شهرستان نائین از ابتدای وقوع حادثه با اعلام آماده باش به پرسنل و امدادگران ، سه محموله هدایای مردمی رادر قالب کمک های غیر نقدی مشتمل بر پتو ، کنسرو جات ، البسه ، زیرانداز ، لوازم بهداشتی ، ست ظروف غذا و … با کامیون به مناطق زلزله زده ارسال کرد .

وی رقم ریالی جمع آوری شده که به حساب شماره ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر واریز گردید را نیز بیش از دویست و بیست میلیون ریال عنوان نمود که با استقرار بیش از ۱۵ پایگاه ثابت و سیار به انجام رسید .

وی اظهار کرد ، یک تیم عملیاتی متشکل از۲۰ نیروی مجرب امدادی  ، پرسنل و نجاتگران منطقه شرق استان بمدت ۷روز با استقرار در شهرستان ثلاث بابا جانی نیز به کار امداد رسانی به زلزله زدگان پرداختند .  

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین در پایان به روند امداد رسانی به حادثه دیدگان در برف و کولاک اخیر و مسدود شدن راههای ارتباطی سطح شهرستان اشاره و گزارشی از اقدامات بعمل آمده ارائه نمود .

در ادامه این مراسم دکتر مؤمنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال  و مشارکت اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان در امر امداد رسانی ( جوانان ، امدادگران و داوطلبان ) به زلزله زدگان ، اعلام کرد :  استان اصفهان از لحاظ کمک رسانی به زلزله زدگان منطقه غرب کشور بعد از تهران رتبه دوم را کسب نموده که مرهون تلاش ، ایثار و خدمات داوطلبانه پرسنل ، اعضاء جوان و داوطلبان است که جای تقدیر و تشکر دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *