اجتماعیاخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

استاد حوزه و دانشگاه گفت : شهدا با بازگشتشان پیام عزت و آزادگی را به ارمغان آورده اند که این ، جهان استکبارواستثماررابه زانو درآورده است

استاد حوزه و دانشگاه گفت : شهدا با بازگشتشان پیام عزت و آزادگی را به ارمغان آورده اند که این ، جهان استکبارواستثماررابه زانو درآورده است.

حجت الاسلام حبیبی استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: شهید حسین پوربافرانی پس از ۳۵ سال بیان کرد : فاطمیه بوی شهادت می دهد، شهادتمادری هجده ساله ومحسنی شش ماهه که در راه ولایت قربانی شدند ولایتی که مظلومانه ازسریرحکومت به کنج خانه کشانده شد وعلی الظاهر بیست وپنج سال دستان او بسته شد.

وی اثر بخشی ولایت را در گواهی تاریخ دانست که  هرگزخاصیت خود را ازدست نداده و امروز با معطر شدن شهرها به قدوم پربرکت شهدا ، رهپویان راه حضرت زهرا(س) در هر کجایی که حضور داشته باشند آنجا پر از خیر خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت : کسانی همچون شهیده راه ولایت، درمسیردفاع ازولایت قدم گذاشتند وجان خود را دراین مسیرفداکردندکه امروز با بازگشتشان درشهر ها پیام عزت و آزادگی را به ارمغان آورده اند که این جهان استکبارواستثماررابه زانو درآورده است.

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه شهدا همیشه برای مردم زنده و جاودان هستند اظهار کرد : شهدا باخدامعامله کردند چرا که طبق آیه (ومن الناس من یشری نفسه ابتغی مرضاه الله) جان خود را دادند ورضایت او راخریدند.

وی افزود:خداوند درجواب معامله آن ها کوثر را روزی آنهاکرد،درست مانند فاطمه زهراکه عطای کثیرداد وکوثرشد.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت : تکرار ۷۲ بارکلمه شهید وشاهدومشتقات آن درقرآن،ودرمقابلش نیز ۷۲ بارکلمه وجه و وجوه ومشتقات آن درقرآن انسان را ناخودآگاه به یاد جمله شهید نظرمیکندبه وجه الله می اندازد.

وی بیان کرد : شهیدان به وجه الله نظرکردند وباخدامعامله نمودند چرا که امروز  بعدازسالها بی نام ونشان برمیگردند تا نشان راه بسیاری از راه گم کردگان  شوند.

گفتنی است  مراسم تشییع پیکر شهید  حسین پوربافرانی  روز سه شنبه مصادف با  سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به سمت گلزار شهدای بافران با حضور  مردم ولایی این شهر برگزار می شود .

 

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *