اخبار شهرستان نایین

افتتاح آموزشگاههای آزاد خوشنویسی کلک کیمیا به مدیریت علی اکبر قاسمی و کلک خیال به مدیریت منصور طاهری+ فیلم

به گزارش پیام نایین نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین؛ به منظور تقویت و اشاعه آموزشهای هنری در رشته خوشنویسی آیین گشایش آموزشگاههای آزاد خوشنویسی با حضور مسئولان و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد.

فخارزاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش آمد گویی به حضار و ابراز خرسندی از توسعه و افزایش تعداد مراکز فرهنگی آموزشی در سطح شهرستان؛ لازمه توسعه و پویایی هنر را ایجاد بستر و فضایی مناسب برای تقویت بعد کیفی آموزشگاههای هنری عنوان کرد و گفت این امر با همت مدیران و مدرسان آموزشگاهها تحقق خواهد یافت. ایشان همدلی و وفاق را سر لوحه کار هنرمندان دانست و اظهار داشت: حمایت های همه جانبه مسئولان به حوزه کلان فرهنگ و هنر راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود که امید است فضاهای هنری شهرستان در آینده ای نزدیک توسعه یافته و شاهد بالندگی هنر در تمامی سطوح باشیم.

مراسم افتتاح آموزشگاههای آزاد خوشنویسی کلک کیمیا به مدیریت علی اکبر قاسمی در محل مجتمع تجاری الماس کویر، طبقه اول و کلک خیال به مدیریت منصور طاهری در بلوار مطهری، طبقه فوقانی کانون تبلیغاتی طالب زاده پنجم تیر ماه همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *