اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

امام جمعه خور: مجلس آینده وظیفه سنگینی در برابر مردم دارد/ قول مساعد وزیر بهداشت برای رفع مشکلات مالی بیمارستان خور

امام جمعه خور در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به شکوه و عظمت برگزاری انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مردم برای شکوه و اقتدار نظام اسلامی پای صندوق های رأی آمده اند و هیچ حزب و گروهی نمی تواند خود را پیروز این انتخابات بداند و برنده اصلی مردم هستند.

حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد افزود: مردم برای حفظ و حراست از آرمان های امام و خون شهدا در انتخابات شرکت کردند تا ثابت کنند تابع رهبر انقلاب هستند.

وی با اشاره به پیام رهبر فرزانه انقلاب برای شرکت مردم در انتخابات گفت: مجلس آینده وظیفه سنگینی در برابر مردم بر عهده دارد و پیشرفت صوری ملاک عمل نیست.

مهدی نژاد افزود: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند که باید قدردان این مردم برای این حماسه آفرینی باشیم.
وی اظهار کرد: امروز دنیا با نگاه تعجب به نظام اسلامی نگاه می کند، حضور و شرکت پرشورتر از گذشته مردم ایران در انتخابات برای دشمنان کشور غیرقابل تحمل است.

خطیب جمعه خور با انتقاد از واردات کالاهایی که در کشور موجود است گفت: ثمره واردات این کالا ها بیکاری جوانان داخل است و باید از مبدا جلو واردات این کالاها گرفته و کاری کنیم عزت و هویت همه جانبه کشور را حفظ شود.

وی با اشاره به درگذشت فرج الله سلحشور گفت: آثار این هنرمند موجب اعتبار سینمای ایران در سینماهای بین المللی است و فیلمسازان مبنای فیلمسازی را دین قرار دهند.

خطیب جمعه شهر خور با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با قول مساعد وزیر مشکلات مالی برای تکمیل بیمارستان خور رفع شده است و بیمارستان تکمیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان خوروبیابانک روز احسان و نیکوکاری را دروازه ای برای انجام کار خیر عنوان کرد و افزود: به هر مقداری که در توان داریم به نیازمندان کمک کنیم.

وی با اشاره به روز درختکاری گفت: در هر منطقه ای که درخت درختکاری زیاد باشد بارندگی بیشتر می شود.

حجت الاسلام مهدی نژاد با اشاره به هشدار های مسئولان مبنی بر خشکسالی گفت: مهمترین کاری که می شود برای جلوگیری از این بحران انجام دهیم صرفه جویی در مصرف آب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *