اجتماعیاخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه خور و بيابانك: ارتش درهشت سال دفاع مقدس با تمام توان خود بسيار مقتدر ظاهر شد

خور و بيابانك، اصفهان – ايرنا – امام جمعه خور و بيابانك گفت: ارتش ايران اسلامي درعرصه عمليات ميداني در هشت سال دفاع مقدس بسيار مقتدر ظاهر شد و تمام توان خود را براي دفاع از ايران اسلامي به كار گرفت.

Payamnaein.ir http://telegram.me/mafakhernaein

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد مهدي نژاد در مسجد النبي شهرستان خور و بيابانك با گراميداشت ۲۹ فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: ارتش غيور ايران اسلامي با ايستادگي در برابر مستكبران و حفظ تماميت ارضي و دفاع از كشور، سند افتخار نظام جمهوري اسلامي است.
وي افزود: امروز همه مردم و نيروهاي مسلح بايد گوش به فرمان رهبري و ولايت باشند تا بتوانيم در برابر استكبار جهاني پيروز شويم.
امام جمعه خور و بيابانك با بيان اينكه قدرت نظامي، مهمترين عامل ثبات و امنيت جمهوري اسلامي است, افزود: ارتش جمهوري اسلامي بايد با ادامه راه شهدا همواره آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان نظام و انقلاب باشد.
وي بيان كرد: در جهان، هيچ ارتشي و نيروي مسلحي به محبوبيت نيروهاي ارتش ايران نيست و اين امر نيز بواسطه رفتار اين ارتش مقتدر براساس آموزه هاي الهي و در سايه ايمان راسخ به خداوند است.
امام جمعه خور با گراميداشت فرا رسيدن ولادت حضرت علي(ع) گفت: بايد با پيروي از مولي علي(ع) عدالت در جامعه ما حاكم باشد تا مستضعفان هم مزه عدالت را بچشند.
حجت الاسلام مهدي نژاد گفت: روز ۱۳رجب سالروز ولادت حضرت علي (ع)، آغاز اعتكاف است و روز ولادت آن حضرت چنان است كه همه بر عظمت آن اذعان دارند.
وي اعتكاف را يكي از سنت هاي خوب رسول خدا دانست و افزود: اعتكاف در روح و جسم انسان اثرات مثبت دارد.
شهرستان كويري خور و بيابانك در۴۲۰ كيلو متري شرق اصفهان قراردارد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *