اخبار شهرستان نایین

امام جمعه موقت نایین از مسئولان خواست برای حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی تلاش بیشتری انجام دهند

به گزارش پیام نایین،حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان در خطبه های نماز جمعه نایین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف برطرف می شود گفت: تحول در سیستم مدیریتی بخش اقتصادی، حمایت از تولید کنندگان، جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی از راهکارهای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور است که مسئولان ارشد نظام باید در دستور کار قرار دهند.
وی اظهارداشت: در این موقعیت حساس مسئولان باید تلاش وهمکاری مضاعف داشته باشند.
دهقان با بیان اینکه فساد اقتصادی تهدیدی برای انقلاب اسلامی است گفت: با متخلفان در هر جایگاه و منصبی که هستند باید برخورد انقلابی و جدی صورت گیرد تا جلوی فساد در کشور گرفته شود.
دهقان گفت: مبارزه با متخلفان اقتصادی تنها بر دوش قوه قضاییه نیست بلکه قوای مقننه و مجریه نیز در برخورد با موضوع فساد مسئول هستند.
امام جمعه موقت نایین افزود: مشکلات اقتصادی و مطالبات مردمی نباید فضایی را برای افراد سودجو و منافق فراهم کند. ضرورت دارد آماده برخورد و مواجهه با جنگ افتصادی باشیم. مظهر عدالت اجتماعی مبارزه با فساد است.
دهقان با بیان اقتصاد مقاومتی هنوز به صورت کامل اجرایی نشده است، افزود: برای مقابله با تهدیدات دشمن در شرایط کنونی، باید اقتصاد مقاومتی به صورت جدی و کامل در کشور اجرایی شود.
وی با بیان اینکه در تمامی دوره ها، کشور با توطئه دشمن مواجه بوده است و اکنون جنگ دشمن، اقتصادی است، گفت: با ناکارآمدی اقتصادی، نمی تواند کشور را اداره کرد و باید پایه های اقتصادی نظام را مستحکم کرد.
وی به مناسبت روز خبرنگارگقت: شورای فرهنگ عمومی کشور به پاس قدردانی از مقام والای شهید صارمی ۱۷ مرداد هر سال را به نام روز خبرنگار نامگذاری کرد تا ضامن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای عرصه اطلاع رسانی فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر خبرنگاری و قدردانی از آنان فراهم شود.
امام جمعه موقت گفت: خبرنگاران سربازان جبهه اطلاع رسانی و بیان حقایق هستند.تعهد، بصیرت، روشنگری، بیان حقایق و نشان دادن چهره استکبار به دنیا از بهترین ویژگی‌های یک خبرنگار آزاده است.
وی ضمن تشکر از خبرنگاران افزود: خبرنگاران شهرستان با تمام کمبودها و محدودیت‌ها تمامی اخبار و اتفاقات و حوادث را به خوبی منعکس می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *