اجتماعیاخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

امام جمعه نایین با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت: پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه در برابرتکفیری ها سبب نگرانی آمریکا و صهیونیست ها شده وبا طرح خودمختاری کردستان، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس درپی ایجاد یک جبهه جدید در منطقه هستند

امام جمعه نایین:

آمریکا و رژیم اشغالگر قدس درپی ایجاد یک جبهه جدید در منطقه هستند

اصفهان – ایرنا – امام جمعه نایین با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت: پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه در برابرتکفیری ها سبب نگرانی آمریکا و صهیونیست ها شده وبا طرح خودمختاری کردستان، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس درپی ایجاد یک جبهه جدید در منطقه هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نمازجمعه این هفته نایین افزود : تجزیه، قطعه قطعه کردن، در مقابل هم قراردادن، تضعیف قدرت منطقه ای خاورمیانه و ایجاد داعشی رسمی برای تشنج وهرج و مرج از هدف های طرح خودمختاری کردستان است.
وی ادامه داد: آمریکا و اروپا با اقدام های جنایتکارانه خود همواره به دنبال چپاول و استعمارگری هستند و سابقه ای ننگین در تاریخ بشریت دارند و هیچگاه قدمی برای تعالی بشریت برنمی دارند.
حجت الاسلام سجادی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره اعتماد نکردن به استکبار جهانی و انگلیس را مورد تاکید قرار می دهند و مذاکره با آنان را بدون ارزش می دانند.
وی گفت: سنگ اندازی در مسیر اجرای برجام از سوی آمریکا حرکت جدیدی نیست؛ مقابل این زیاده خواهی های استکبار جهانی در صورت کوچک ترین تجاوزی، ملت ایران در کنار نیروهای مسلح و با هدایت های رهبر معظم انقلاب درسی تاریخی به آنها می دهد.
وی همچنین گفت : تشییع جنازه شهید حججی ثابت کرد گرایش شهادت طلبی بسیار قوی است و این مردم مستحکم در پشت انقلاب و نظام ایستاده اند.
امام جمعه نایین همچنین به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره و بیان کرد: قیام امام حسین(ع) برای مشخص کردن ماهیت دو جریان یعنی پیامبر اکرم(ص) و حق در مقابل دشمنان حضرت و کفر و باطل بود؛ از این رو باید همواره قیام امام حسین(ع) و درسهای عاشورا را در جامعه زنده نگه داشته و آن را پلی و کشتی نجات برای رهایی از پلیدی، توطئه ها و اهریمن بدانیم.
شهرستان نایین با بیش از۳۹ هزار نفر جمعیت در۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت۷۱۳۶ خبرنگار حسین فرزانیان محمدی – انتشار دهنده : عمادی

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *