اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

امام جمعه نایین: بیکاری معضل بزرگ جامعه است

نایین، اصفهان – ایرنا – امام جمعه نایین گفت: جوانان تحصیل کرده بیکار در بیشتر خانواده های کشور به چشم می خورند و بیکاری معضل بزرگ اجتماعی و اقتصادی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در مسجد جامع این شهر گفت: به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری جوانان، همکاری ملت بخصوص فعالان اقتصادی با دولت ضروریست و چنانکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس نیز فرمودند در این زمینه عزم ملی نیاز است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر شرمندگی مقابل جوان بیکار کشور گفت: برای کمک به واحدهای تولیدی ضعیف جهت خروج از رکود اقدامات خوبی انجام شده است که امیدواریم آثار عملی داشته و مداوم باشد.
امام جمعه نایین با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس دهم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم در این دیدار دو اولویت فوری کشور را اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ اسلامی دانستند و بر تلاش مجدانه مجلس در این زمینه تاکید کردند.
وی با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب می باشد، افزود: دولت باید برای رفع دغدغه های فرهنگی معظم له اقدام کند.
حجت الاسلام سجادی به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری در دهم رمضان اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگ اسلام، نمونه یک زن کامل است که همه وجودش را فدای اسلام کرد.
وی افزود: حضرت خدیجه یک الگوی مناسب برای زنان جامعه اسلامی است.
وی در بخشی از خطبه ها به هفته جهاد کشاورزی(۲۱تا ۲۷خرداد)اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت مهم است اما باتوجه به کمبود آب، مصرف این ماده حیاتی در بخش کشاورزی استان باید درست مدیریت شود.
وی تصریح کرد: مسئولان و کشاورزان با استفاده از شیوه های نوین علمی از هدر رفت آب جلوگیری و برای بهره وری بیشتر در بخش کشاورزی به صنایع تبدیلی توجه کنند.
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت ۷۱۳۶/ ۲۰۹۳

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *