اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه نایین: حفظ امنیت موجب پیشرفت کشور در عرصه های مختلف شده است

نایین،اصفهان – ایرنا- امام جمعه نایین گفت: برقراری و حفظ امنیت موجب شده تا در عرصه های مختلف به پیشرفت و خودکفایی برسیم و از وابستگی به جبهه استکبار رهایی یابیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در مسجد جامع این شهر با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروز با وجودی که بیشترین توطئه ها متوجه کشور ما است به پشتوانه الطاف الهی، یاری امام زمان (عج) و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از امن ترین کشورها هستیم.
وی افزود: امنیت کشور مدیون چشمان تیزبین و اشراف اطلاعاتی و مراقبت های سربازان گمنام امام زمان (عج ) است که ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی آنان، توفیق آنها را از خداوند خواهانیم.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به روز ملی جمعیت اظهار کرد: جمعیت ایران رو به پیر شدن است که اگر تدبیر نکنیم، توانایی جامعه برای کار و فعالیت از بین خواهد رفت.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان خواستار رعایت مسائل اخلاقی و شرعی در برپایی این جشن های نیمه شعبان شد.
حجت الاسلام سجادی به دیدار اخیر اساتید، قاریان و حافظان برتر شرکت‌کننده در سی و سومین دوره مسابقات بین‌ المللی قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار وظیفه امت اسلام را مبارزه برای روشنگری بیان کردند و گفتند که متاسفانه بعضی دولت‌های اسلامی به ملت‌های خود خیانت می‌کنند و با طاغوت اعظم که آمریکا است همکاری می‌کنند و این گرفتاری امروز دنیای اسلام و منطقه ما است.
سجادی ادامه داد: یهود سرسخت ترین دشمن مسلمانان است و هیچگاه از دشمنی با آموزه های اسلامی دست برنمی دارد.
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت۷۱۳۶/ ۲۰۹۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *