اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار فرهنگی

امام جمعه نایین: راه نجات نسل جوان، تقویت ایمان است

به گزارش مفاخر نایین،حجت الاسلام سیدعلی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین در مسجد جامع این شهر با اشاره به نامگذاری ‘روز جوان’ گفت: مشکلات جوانان یک روزه حل نمی شود و مسئولان بطور جدی باید درصدد حل مشکل این قشر جامعه برآیند.
وی جوانان را مورد عنایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست و از بیکاری و نبود امکانات برای تشکیل زندگی بعنوان مشکل اساسی این قشر نام برد.

به گزارش روز جمعه ایرنا،حجت الاسلام سیدعلی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین در مسجد جامع این شهر با اشاره به نامگذاری ‘روز جوان’ گفت: مشکلات جوانان یک روزه حل نمی شود و مسئولان بطور جدی باید درصدد حل مشکل این قشر جامعه برآیند.
وی جوانان را مورد عنایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست و از بیکاری و نبود امکانات برای تشکیل زندگی بعنوان مشکل اساسی این قشر نام برد.
وی با بیان اینکه باید به مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان توجه ویژه ای داشت، اظهار کرد: بیشتر جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند بنابراین نباید به مسائل آنها بی توجه باشیم.
سجادی همچنین به ضرورت حفظ منزلت و جایگاه شهدا بویژه شهیدان مدافع حرم تاکید کرد و افزود: انتخاب راه عاشقانه و خردمندانه از ویژگی های مهم شهدای مدافع حرم است.
وی با بیان اینکه آمریکا، داعش را برای سرکوب انقلاب اسلامی به وجود آورده است، گفت: برای حفظ ارزش های دینی در مقابل ستمگران می ایستیم و همچون گذشته پیروز خواهیم شد.
سجادی در ادامه با یادآوری در پیش بودن جشن میلاد حضرت مهدی(عج) افزود: منتظران حضرت ولی عصر(عج) باید به دور از اسراف و تبذیر و هرچه آبرومندانه تر این جشن بزرگ مسلمانان را برگزار کنند تا آثار نورانی آن در تمام جامعه تجلی یابد.
امام جمعه نایین بیان کرد: مسلمانان و شیعیان کشور و جهان باید با برپایی دعا و نماز، زمینه را برای ظهور آن حضرت و گسترش عدل و داد در روی زمین آماده سازند.
وی در ادامه با اشاره به روز پاسدار، فلسفه پاسداری را حفظ جامعه از ظلم و فساد دانست و گفت: پاسداران همواره برای دفاع از اسلام و انقلاب تا آخرین قطره خون خود در برابر مستکبران ایستاده اند و هیچگاه از جهاد و مبارزه دست نخواهند کشید.
گرامیداشت سالروز تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی و شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده حزب الله در سوریه از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه نایین بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *