اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

امام جمعه نایین : مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به ترامپ دادند

امام جمعه نایین گفت: مردم ومسئولین با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا دادند.

به گزارش روز جمعه ایرنا،حجت الاسلام سید علی سجادیدر خطبه های این هفته نماز جمعه نایین با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن،بار دیگر در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند، افزود: ملت ایران با این حضور خود جواب یاوه گویی های رئیس جمهوری بی تجربه آمریکا را دادند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دارای شکوه و برجستگی قابل توجهی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین انقلاب عصر حاضر در دنیا مطرح است که با ماهیت و رنگ دینی خود و با زعامت مرجع دینی در سایه نصرت الهی در برابر توطئه های شرق و غرب ایستاده است.
حجت الاسلام سجادی افزود: مشارکت گسترده ملت ایران در راهپیمایی ها، انتخابات و مواقع لازم در واقع تجدید میثاق آنان با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا، همچنین تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.
وی اظهار کرد: البته مشکلات زیادی هم در جامعه وجود دارد و کسی منکر آنها نیست ولی با این وجود، ملت ایران بر اصول انقلاب پایبند هستند وانتقادات در خصوص وجود این مشکلات به جای کلیت نظام، متوجه افراد و اشخاص است.
امام جمعه نایین با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه ترامپ چهره شیطانی آمریکا را رسوا و کار ایران را راحت تر کرد، گفت: همه روسای جمهور قبلی و جدید آمریکا دشمن اسلام و نظام اسلامی ایران بوده و هستند.
وی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادآوری کرد:انقلاب ایران اسلامی فاطمی است در همین راستا هر برنامه فرهنگی باید در راستای معرفی شخصیت این بانوی گرامی باشد .
امام جمعه نایین همچنین از عدم احداث بندر خشک در نایین که جزو مصوبات دولت گذشته بوده و به تائید دستگاه های اجرایی مرتبط رسیده است، انتقاد کرد و افزود: چرا با وجود مصوبه احداث، این اقدام به دلایل نامشخص وبا سیاست بازی مسئولین استانی به شهرستان دیگری منتقل شده است، در حالی که شهرستان نایین چهار راه مواصلاتی در استان اصفهان است.
وی با بیان اینکه نماینده مردم نایین برای طرح بندر خشک پیگیری های زیاد کرده است، اضافه کرد: نایین دارای خطوط ریلی قابل توجه و بیشترین حجم تردد استان است و سه شرکت حمل ونقل بین المللی و مطرح کشور در این شهرستان قرار دارد.
امام جمعه نایین همچنین از مردم برای حضور پرشور در آیین یوم الله ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: شرکت در این راهپیمایی تکلیف و وظیفه ای بر دوش همه ما بود.

IMG_0625IMG_0624IMG_0628IMG_0615IMG_0613IMG_0614IMG_0618IMG_0616IMG_0617IMG_0619

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *