اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایین

امام جمعه نایین: مردم با سلیقه های مختلف در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند

امام جمعه نایین گفت: عرصه انتخابات یک عرصه سرنوشت ساز برای ایران اسلامی و آینده همه ایرانیان است و باید همه مردم با سلیقه های مختلف در این عرصه حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین دررواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) نایین افزود: مردم کشورمان باید خود را برای رقم زدن برگ زرین دیگری از افتخارات ایران در هفتم اسفند پای صندوق های اخذ رای برای دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی آماده کنند.
وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، کمیت و کیفیت مشارکت در انتخابات هر دو مهم است، زیرا برخی قصد دارند با غبار آلودکردن فضا بر انتخاب مردم تاثیر بگذارند.
حجت الاسلام سجادی سپردن امور به دست نمایندگانی که از ایمان، صبر و استقامت برخوردار باشند را از مظاهر تقوا دانست و گفت: مهمترین دغدغه اهل تقوا باید این باشد که در انتخابات، به افرادی رای دهند که دچار انحراف نشده و به راه خطا نمی روند.
امام جمعه نایین همچنین به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنان توصیه کرد؛ اخلاق را محور فعالیت های خود قرار داده و از دروغ، تهمت، ریا و خدعه در رقابت های انتخاباتی پرهیز کنند.
وی همچنین با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارکرد: تضعیف فرهنگ انقلابی ملت ایران از اهداف دشمنان نظام است، اما مردم بصیر ایران در راهپیمایی نشان دادند که هنوز هم پای آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی استوار ایستاده اند.
/ ۶۰۲۲ تnamaz23bahman94-3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *