اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه نایین: مسولان با مدیریت جهادی حل مشکل اشتغال را در اولویت قرار دهند

اصفهان – ایرنا – امام جمعه نایین گفت: مسولان با مدیریت جهادی، حل مشکل اشتغال، مسکن، بهبود معیشت بهبود و اقتصاد مقاومتی را به عنوان خواسته های مهم و به حق مردم بر اساس اولویت بندی پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در مسجد جامع نایین با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: گشایش اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به همراه تلاش برای ارتقای فرهنگ دینی از دغدغه ها و مطالبه های جدی رهبری و مردم است که دولتمردان باید به آنها توجه جدی داشته باشند.

IMG_2450IMG_2451IMG_2454IMG_2453IMG_2455IMG_2456IMG_2457
وی با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش و ارزیابی عملکرد دولتمردان است، اظهار داشت: هیات وزیران از مجلس شورای اسلامی رای قاطعی را گرفت لذا با تو به همکاری بسیار خوبی بین دولت و مجلس باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده شود.
سجادی؛ خداباوری، اخلاق مداری، پابنیدی به نظام، ولایت و کشور، مردمی بودن، دفاع از استقلال کشور، تبعیت از رهبر نظام اسلامی، عقلانیت و حرکت بر اساس حکمت و مصلحت را از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب روی برنامه ششم تاکید فراوان کرده اند و باید اهداف کلان این برنامه مورد دقت قرار گرفته و دولت همه ظرفیت های خود را برای اجرایی کردن آن به کار بگیرد.
امام جمعه همچنین با گرامیدشت عید ولایت گفت : عید غدیر عید ولایت است ، درباره معرفی امام علی (ع) به عنوان وصی و جانشین پیامبر اسلام هیچ تردیدی نیست و بسیاری از منابع اهل سنت نیز این موضوع را در غدیر بیان کرده اند.
حجت الاسلام سجادی بیان کرد: پیامبر اکرم لقب امیر المومنین را برای امام علی (ع) برگزیدند این لقب اختصاصی و انحصاری است و به هیچکس دیگر تعلق نمی گیرد، همه مشکلاتی که جهان اسلام دارد بخاطر کمرنگ شمردن ولایت در اسلام است ، به خاطر فاصله افتادن بین کتاب قرآن کریم و اهلبیت است.
وی همچنین گفت که هفته آینده به خاطر تقارن جمعه با عید قربان نماز جمعه برگزار نخواهد شد و به نماز عید قربان اکتفا خواهد شد.
سخنران این هفته عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین وخوربیابانک بود که ضمن گرامیداشت وتبریک هفته دولت گزارش ۱۵ ماهه حوزه نمایندگی خود را به نمازگزارن ارایه نمود.
ت ۷۱۳۶خبرنگار :حسین فرزانیان محمدی ** انتشار: سلطانمرادی

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *