اجتماعیاخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه نایین: نقض یک جانبه از سوی آمریکا نشان داد استکبارقابل اعتماد نیست

حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) در خطبه های نمازجمعه این هفته نایین افزود: با وجود رهبری آگاه،عالم و مقتدر، استکبار با اقدامات خود توان آسیب رساندن به مردم و نظام ما را نخواهد داشت. 

امام جمعه نایین خاطرنشان کرد: رییس جمهوری آمریکا پیمان شکنی و بدعهدی استکبار را برای چندمین بار مانند پیشینیان خود با خروج از برجام به نمایش گذاشت.
سجادی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر قرار است به اروپایی ها اعتماد شود باید از آنها تضمین گرفت آنچنان که حضرت ابراهیم(ع) با بت پرستان رفتار کرد.
وی با تشریح دلایل اینکه چرا نباید به آمریکا و مستکبران جهان اعتماد کرد،افزود: کار آنها پیمان شکنی و سست عهدی است و بعد از پیمان شکنی تمامی تقصیر را بر دیگران محول می کنند.
امام جمعه نایین اضافه کرد: کسانی که با ساده لوحی به آمریکا اعتماد کردند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان،افزود: طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) این ماه برای افزایش برکت و نورانی شدن دلها و کسب تقوا فرستاده شده است و یک شب از این ماه مبارک را بالاتر و برتر از هزار ماه دانسته اند.
امام جمعه نایین اضافه کرد: یکی از نکات قابل توجه دیگر نزول قرآن کتاب آسمانی مسلمانان در ماه مبارک رمضان است که برکت خالص بوده و خسارت و زیان ندارد.
سجادی افزود:ماه رمضان ماهی برای رحمت و مغفرت الهی است و باید توجه داشت اگر انسان دنباله رو واقعی قرآن و رمضان باشد به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید.
امام جمعه نایین افزود: لحظه های ماه مبارک رمضان با لحظه لحظه های دیگر سال متفاوت است و نباید گذاشت حتی یک ثانیه از این ماه مبارک از دست برود.
به گزارش صاحب نیوز،نمازگزاران جمعه نایین پس اقامه نماز با راهپیمایی و سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت و با حفظ شان ملت نه تحریم نه ذلت” ضمن محکومیت اقدام سخیف رئیس جمهوری آمریکا در لغو برجام، بار دیگر عزم خود را در پشتیبانی از ولایت فقیه، حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *