اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در نایین در مراسم تشییع این شهدای گمنام گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در ادامه شهدای حرم، مظهر ایثار و آزادگی هستند

حجت الاسلام سید علی سجادی افزود: امروز شهرمان مزین به حضور عزیزانی است که عطر ایثار و شهادت را بار دیگر بر چهره بیارجمندی پاشیدند که در دوران دفاع مقدس عشق به میهن، انقلاب و اسلام را با اعطای شهیدان گلگون کفن خود، به منصه ظهور رساندند.
امام جمعه نایین، با بیان اینکه برخی از شهدا هویت مشخص دارند و برخی گمنام هستند گفت: تشییع شهدای گمنام در سال های گوناگون به ما یادآوری می کند که چه روزهای سخت و دشواری در دوران با شکوه حیات انقلاب اسلامی بر ملت ما گذشته و امروز باید قدردان این انقلاب باشیم و بدانیم که آن را به آسانی به دست نیاورده و به آسانی حفظ نشده است لذا باید در راه شهدا گام برداشت..
*کاروان وداع با شهدای گمنام امروز یکشنبه وارد شهرستان خوانسار شد و در میان اشک و آه مردم این شهرستان با ذکر صلوات و دود اسپند راهی دیگر شهرهای استان اصفهان می شود.
تابوت های مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس پس از عبور از دیگر شهرهای استان اصفهان روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) وارد اصفهان می شود و پس از تشییع برای تدفین به محل های تعیین شده انتقال می یابد

کاروان وداع، حامل ۲۰ شهید گمنام تازه تفحص شده، از شهرهای مختلف استان اصفهان در حال گذر است.

به گزارش ایرنا، این کاروان صبح جمعه ۲۴ تیر، میهمان مردم اردستان بود و در میان اشک و آه مردم این خطه کویری که از ساعت آغازین روز در مسیر حرکت این یادگاران هشت سال دفاع مقدس جمع شده بودند از این شهر عبور کرد.
پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام سپس وارد شهر مهاباد از توابع کاشان شد و مورد استقبال گرم مردم این شهر کویری قرار گرفت و در ادامه با گذر از شهر زواره و روستاهای حسین آباد، اسلام آباد در بخش مرکزی و روستای کچور و امیران در بخش زواره به سمت شهرستان نایین حرکت کرد.
کاروان شهیدان گمنام ، عصر شنبه مورد استقبال باشکوه مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان نایین قرار گرفت.

21محمدیه IMG_0703IMG_0711IMG_0677IMG_0650IMG_0699

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *