اجتماعیاخباراخبار فرهنگی

اکران فیلم های سینمایی «رسوایی ۲» و «بادیگارد» و ایستاده در غبار در سپاه ناحیه نایین

اکران فیلم های سینمایی «رسوایی ۲» و «بادیگارد» با ۷۰ درصد تخفیف بر روی پرده سالن سینمای نایین اجراء می شود.

فیلم های سینمایی«رسوایی ۲» جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی و «بادیگارد» اقر ابراهیم حاتمی کیا در سالن سینمایی نایین اکران می‌شود.

IMG_6146IMG_6147IMG_6149IMG_6151

گفتنی است، فیلم سینمایی «رسوایی۲» ۱۰ سال از زمان ماجرای اول(رسوایی ۱) گذشته است و اتفاقات در شهری فرضی رخ می‌دهد. در رسوایی ۲ باز هم حاج یوسف (با بازی اکبر عبدی) با چالش‌های مختلفی از طرف اهالی محل روبرو شده و دوباره از جامعه طرد می شود. به گفته ده نمکی، تفاوت فیلم رسوایی ۲ با رسوایی ۱ در تخیلی بودن داستان دومی است ولی داستان فیلم در فضایی رئال روایت می‌شود. این کارگردان همچنین می‌گوید این فیلم با داستانک‌هایی که دارد مضمونی اخلاقی-عرفانی را مطرح می‌کند و دیگر بستر روایت آن فقط اصلاح یک فرد نیست و نگاه انتقادی فیلم به جامعه است.

اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *