اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و هیأت همراه از پایگاه های امداد و نجات بین شهری و پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شرق استان

به گزارش  پیام نایین نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین ، مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان ازطرح های نوروزی  نائین ، کوهپایه ،  انارک و خورو بیابانک / دیدار با امدادگران و نجاتگران و رؤسای شعب بازدید کرد .

دراین بازدید ، دکتر مؤمنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، مدیر منطقه شرق هلال احمراستان و رئیس شعبه نائین در دوازدهمین روز اجرای طرح های نوروزی از پایگاه های امداد و نجات بین شهری ملا احمد و انارک و پستهای ایمنی و سلامت مسافرین در شهرهای نائین ، کوهپایه و انارک و خورو بیابانک بازدید و سال نو را به پرسنل خدوم وامدادگران و جوانان داوطلب تبریک گفته و از زحمات و تلاشهای ارزنده جوانان و امدادگران شرکت کننده درطرح های نوروزی جمعیت استان قدردانی کرد .

در حاشیه این بازدیدها ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همچنین با نماینده مردم شهرستانهای نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند .

لازم بذکر است در بازدید از طرح های نوروزی جمعیت هلال احمرنائین ، معاونین امداد و نجات ، امور جوانان و مدیر روابط عمومی ، مدیر عامل استان را همراهی نمودند .

هلال4هلال 1هلال3هلال 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *