اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار شهرستان نایین

باند اردستان به نائین در جاده ترانزیت دارای ۳ پیچ خطرناک و سه ورودی حادثه خیز شامل ورودی فران، زفرقند و معدن شن و ماسه است

به گزارش پیام نایین،فرماندار اردستان گفت: تعداد۷۷ دهانه پل در جاده ترانزیت اردستان جنوب فاقد گاردریل است.

به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری اردستان افزود: اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان باید در جهت نصب گاردریل در جاده ترانزیت اقدام کند.
وی با بیان این که باند اردستان به نائین در جاده ترانزیت دارای ۳ پیچ خطرناک و سه ورودی حادثه خیز شامل ورودی فران، زفرقند و معدن شن و ماسه است تصریح کرد: ضرورت دارد با نصب تابلوهای بیشتر راهنمایی و ایجاد گذرگاه ازبروز حادثه در این نقطه ها جلوگیری شود.
غیور با اشاره به تخریب کاهنده سرعت روبروی پلیس راه اردستان خاطر نشان کرد: اداره راهداری و امور حمل و نقل نیز باید در اسرع وقت این کاهنده سرعت را ترمیم و اصلاح کند.
در این جلسه رئیس شورای شهر زواره با بیان این که ورود تریلرهای حمل سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی از داخل محدوده شهر زواره باعث تخریب خیابان ها شده است تصریح کرد: ایجاد کمربندی از میدان امام حسین (ع) تا جاده امام رضا(ع) به طول حدود ۶ کیلومتر ضروری است و باید در خصوص تامین اعتبارات اقدام شود.
حسن مختاریان پور جابجایی میدان مقابل مدرسه غریب شجاع را یادآوری و خواستار کار کارشناسی و تهیه طرح جامع در این خصوص شد.
شهرستان اردستان دارای دو بخش مرکزی و زواره و هفت دهستان با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *