اجتماعیاخباراخبار ایرانحوادث

براثر انحراف یک دستگاه اتوبوس بین شهری در جاده اصفهان -کاشان در محدوده گردنه نیه و برخورد با تپه کنار جاده بامداد روز سه شنبه ۲۱ نفر مصدوم شدند

انحراف اتوبوس در مسیر اصفهان- کاشان ۲۱ مصدوم برجاگذاشت

به گزارش پیام نایین نقل از ایرنا.براثر انحراف یک دستگاه اتوبوس بین شهری در جاده اصفهان -کاشان در محدوده گردنه نیه و برخورد با تپه کنار جاده بامداد روز سه شنبه ۲۱ نفر مصدوم شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۵ و ۵۵ دقیقه بامداد امروز به اتاق فرمان اورژانس اعلام و ۶ واحد شامل ۵ واحد از اورژانس های ۱۱۵ شاهین شهر و نطنز و یک واحد از هلال احمر ابیازن به محل اعزام شد.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه ۲۱ نفر شامل هشت مرد و ۱۳ زن دچار آسیب دیدگی شدند که بیشتر آسیب ها در ناحیه سر و صورت بوده وهیچ یک از مسافران مصدومیت شدید نداشتند.
وی تاکید کرد: این حادثه هیچ فوتی نداشت.
همچنین مسئول مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز نیز در این باره به ایرنا گفت: برخورد اتوبوس با تپه کنارجاده در آزاد راه نطنز- اصفهان به وقوع این حادثه منجر شد.
حسین مخلصی اظهار کرد: در این سانحه رانندگی اغلب مصدومان از ناحیه های دست، پا، سر و صورت آسیب دیدند.
وی افزود: سه نفر از مسافران این اتوبوس نیز از ناحیه پا و لگن دچار شکستگی شدند.
مسئول مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز تصریح کرد: ۶ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان های خاتم الانبیا نظنز و بقیه به بیمارستان گلدیس شاهین شهرمنتقل شدند.
گفته می شود، علت این سانحه رانندگی سرعت بالا، خواب آلودگی و بی احتیاطی راننده اتوبوس بوده که با شکستن و درهم کوبیدن گاردریل به تپه کنارجاده برخورد کرده است.
/۷۱۳۵/ ۶۰۲۲ خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- رحمت الله کاملی بادی – انتشاردهنده: عمادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *