اخبار شهرستان نایین

برگزاری انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران در نائین

ابراهیم عادل زاده نائینی رئیس  هلال احمر شهرستان نائین از برگزاری انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران در نائین خبر داد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین در ادامه افزود : به منظور ساماندهی و سازماندهی امدادگران و نجاتگران و جلب مشارکت در امور مربوطه ، جمعیت هلال احمر شهرستان نائین اقدام به برگزاری دوره دوم نتخابات باشگاه امدادگران در تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ نمود .

عادل زاده در تشریح فعالیت باشگاه ادامه داد : باشگاه واحدی است از زیر مجموعه حوزه ی امداد و نجات هرشعبه ، متشکل از کلیه امدادگران و نجاتگران همان جمعیت تشکیل می گردد 

  وی از جمله زمینه های فعالیت این گروه را ، جذب و سازماندهی اعضاء ، اجرای مانورهای لحظه صفر ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم در شرایط سخت ، اطفاء حریق و … ، برگزاری دوره هلی مختلف آموزشی تخصصی و … ، برگزاری نشست با حضور منتخبین امدادگر و نجاتگر و بررسی مسائل و مشکلات ، برنامه ریزی جهت اجراء برنامه های آموزشی و … ذکر کرد .    

وی در ادامه انتخابات این شورا را منجر به تشکیل باشگاه شهرستانی امدادگران و نجاتگران قلمداد و فعالیت آنان را در قالب کمیته های اجرائی ، (توان افزائی و آموزش تخصصی ، مانورها ، مسابقات و …) ، کمیته فوق برنامه (مشارکت در فعالیتهای فرهنگی و اردوها و …) ، کمیته جذب و سازماندهی (شناسائی افراد مستعد در تیمهای امدادی و … ) ، کمیته پیگیری امور امدادگران ( گرد آوری پیشنهادات اعضای باشگاه و … ) ، روابط عمومی و اطلاع رسانی ( گرد آوری مستندات فعالیتهای باشگاه و … ) دانست .

 وی در پایان خاطر نشان کرد : این انتخابات در دو بخش خواهران و برادران بصورت مجزا برگزار شد که در نهایت ۵ نفر به عضویت هیئت مدیره باشگاه امدادگران برگزیده و از بین این نفرات یک نفر بعنوان دبیر انتخاب گردید .

جمعیت هلال احمر شهرستان نائین بیش از ۱۵۰ امدادگر و نجاتگر آموزش دیده تخصصی ( خواهر و برادر ) دارد که در پایگاه های امداد و نجات بین شهری و تیم های عملیاتی مشغول فعالیت هستند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *