اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

به گزارش پیام نایین،نماینده و فرماندار خور و بیابانک با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مدیر عامل شرکت کیمیاگران بازدید کردند

به گزارش پیام نایین،با حضور نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مدیرعامل شرکت کیمیاگران تشکیل شد، نماینده شهرستان با توجه به گستردگی و فعالیت حوزه معدنی اظهار داشت: حوزه معدن باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و افزود: اگر زمینه انعقاد تفاهم و همکاری بین بخش‏های خصوصی انجام شود بهتر می‏توانند در جهت رونق بخش خصوصی اقدام نمایند.

مهندس جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید نیز در این دیدار اظهار داشت: شرکت تهیه و تولید حلقه واسط و ارتباطی بین بخش خصوصی معدنی است و آمادگی همکاری ومساعدت در این بخش را دارد.

طی این جلسه در خصوص ارتباط بین شرکت های کیمیاگران و ذوب فلزات و تعاملات بین آنها مذاکره شد. و در ادامه مباحث و مسائل مرتبط با حوزه شرکت پتاس و آغاز عملیات اجرایی طرح های توسعه پتاس مورد بررسی قرار گرفت و پیگیری های انجام شده در ارتباط با حضور یکی از مسئولین کشوری و استانی تبادل نظر شد.
خور 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *