اخبارحوادث

بیست و شش تن در جاده های تیران و کرون جان باختند

اصفهان- ایرنا – فرماندار تیران و کرون گفت : ۵۰ فقره تصادف رانندگی در نیمه اول امسال در جاده های این شهرستان روی داد که در نتیجه آن ۲۶ تن جان خود را از دست دادند.

به گزار ش پیام نایین،مجید حججی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شمار تلفات جاده ای در نیمه اول امسال در تیران و کرون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است که نشان دهنده افزایش معضلات ترافیکی در این شهرستان است.
وی با بیان اینکه راه نا ایمن و تخلفات رانندگان از عوامل اصلی وقوع حادثه است ، افزود : آسفالت نا سالم ، پیچ های خطرناک، عرض کم جاده ها و شانه های خاکی غیر استاندارد از مهمترین مشکلات راه های این شهرستان به شمار می رود.
فرماندار تیران و کرون ادامه داد: افزایش عرض جاده ها و ایمن سازی راه ها برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ضروری است.
وی احداث هشت زیرگذر در مسیر تیران به داران را از نیازهای جاده های این شهرستان عنوان کرد و گفت : احداث زیرگذرها ۱۲ سال پیش به تصویب رسید اما هزینه آن تاکنون تامین نشده است.
حججی با بیان اینکه برای ایمن سازی جاده های این شهرستان به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: تامین چنین اعتباری نیازمند زمان طولانی است اما با بهره گیری از امکانات محلی سرعت انجام کار افزایش می یابد.
فرماندار تیران و کرون افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باید با بهره گیری از امکانات و تجهیزات شهرستان و بودجه های اختصاص یافته برای رفع این دسته از مشکلات اقدام کند.
وی اضافه کرد: مشارکت مردم، شهرداری و راه شهرسازی سبب اجرای عملیات افزایش عرض جاده تیران به سامان شد و یکی از نقاط پر تصادف شهرستان در حال بهبود و ایمن سازی است.
حججی خاطرنشان کرد: هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود سرعت اجرای پروژه های عمرانی را افزایش می دهد و از خسارت های ناشی از تاخیر پروژه جلوگیری می کند.
شهرستان تیران وکرون دارای ۷۳۵ کیلومتر راه همسنگ است که ۱۱درصد حجم ترددهای استان اصفهان در این جاده ها انجام می شود.
بر اساس نظر کارشناسان ترافیکی ۱۰ نقطه پرحادثه در جاده های تیران و کرون شناسایی شده است.
ت.۷۱۳۱

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *