اخباراخبار جهاناخبار سیاسی

تجلیل یک صادرکننده از وزیر خارجه/انگشتان ظریف را باید برلیان گرفت

در پنجمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور، یک صادرکننده فرش با تمجید از وزیر امورخارجه کشورمان در مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: باید همه انگشتان محمدجواد ظریف را به جای طلا، برلیان بگیرند.

به گزارش ایرنا، این صادرکننده بزرگ فرش دستباف تاکید کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید، مسئولان با تجربه و ارزشمندی از جمله اسحاق جهانگیری، نعمت زاده و محمدجواد ظریف حضور دارند و همواره در تلاشند که وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور به جایگاه مناسبی ارتقا یابد.
وی که به مدت پنج سال بزرگترین صادر کننده فرش دستباف کشور بوده است در این مراسم دو قالیچه ارزشمند را در مرکز همایش های برج میلاد برای حاضران به نمایش گذاشت که قیمت یکی از آنها ۶۰ میلیون دلار بود.
وی با اشاره به جایگاه ارزشمند فرش دستباف ایرانی در جهان خاطرنشان کرد: این فرش نفیس در مدت ۱۴ سال توسط هنرمندان ایرانی بافته شده است.
در پنجمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور، ۳۱۷ شرکت داوطلب ارزیابی کیفیت بودند که از بین آنها چهار شرکت موفق به دریافت تندیس جشنواره و ۳۴ شرکت موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان کیفیت شدند.
به گزارش ایرنا، این صادرکننده فرش در حالی به توصیف اقدامات محمدجواد ظریف در دولت یازدهم پرداخت که امروز(پنجشنبه ۱۷ دیماه) تولد وزیر امور خارجه کشورمان است. ظریف وارد پنجاه و هفتمین سال زندگی خود شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *