اخبار عمومی

تلفن۴۳۲۷ برای بهره مندی کودکان و سالمندان از خدمات رفاهی

مدیرعامل موسسه خیریه عترت فاطمی از راه اندازی بانک اطلاع رسانی تخصصی کودک و سالمند در شبکه خط زندگی خبر داد و گفت: این افراد ، می توانند با شماره گیری ۴۳۲۷ از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، زهرا سادات نیری روز شنبه در نشست خبری افزود: کودکان هفت تا ۱۲ سال و افراد ۶۰ سال به بالا می توانند با تماس با شماره تلفن ۴۳۲۷نسبت به خدمات مراکز درمانی و رفاهی اطلاع یابند.
نیری، شبکه خط زندگی را نخستین شبکه خدمات یکپارچه و هماهنگ ویژه سالمندان و کودکان در کشور معرفی کرد و گفت: این شبکه پل ارتباطی میان سالمندان و کودکان با تمام مراکز تخصصی و خدماتی به شمار می آید.
وی افزود: شبکه یاد شده به صورت رایگان نیازهای کودکان و سالمندان را پس از درخواست، بررسی می کند و مراکز تخصصی و خدمات معتبر دارای تخفیف کافی و کیفیت مطلوب را به تماس گیرنده معرفی می کند.
وی افزود: سالمندان و خانواده کودکان می توانند با تماس از طریق شماره ۴۳۲۷ و پس از ثبت نام با هزینه کمتر و کیفیت بهتر و آسان تر ، خدمات بگیرند.
نیری با بیان اینکه این شبکه برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه در ایران تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ مرکز تخصصی و خدماتی معتبر با این شبکه در ارتباط هستند.
وی تخفیف محور بودن مراکز ارائه دهنده خدمات، منزل محور بودن، سهولت و سرعت در ارائه خدمات از مهم ترین را از ویژگی های این شبکه اعلام کرد.
امید بهشتی مدیر اجرائی شبکه خط زندگی نیز در این نشست گفت: این شبکه ، خدمات را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد ؛ ضمن اینکه هدف از این برنامه که چهار سال کار تحقیقاتی برایش انجام شده است، ارائه خدمات مطلوب است.
بهشتی تاکید کرد: ما در این طرح به دنبال کرامت انسانی و استقلال فردی سالمندان هستیم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه خط زندگی هیچ گونه هزینه ای بابت تماس و ارائه خدمات ندارد، افزود: مسئولان خط زندگی نظارت دقیقی روی مراکزی ارائه دهند خدمات دارد.
وی گفت: هم اکنون سه ماه از راه اندازی آزمایشی این خط می گذرد و از تمام نهادها و وزارتخانه های مربوطه مجوز این کار را گرفته ایم.
بهشتی در خصوص مراکزی که با خط زندگی در ارتباط هستند، هم گفت: مراکز درمانی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی و دیگر مراکز رفاهی از جمله مراکز مرتبط با ما به شمار می آیند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *