اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار فرهنگیورزشی

تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین دیدار از مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال، تیم ملوان نوین که در لیگ استان گیلان حضور دارد را شکست داد و حریف تیم مس کرمان در مرحله بعدی این رقابت ها شد

به گزارش پیام نایین وبه نقل ازایرنا؛ در این دیدار که در بعد از ظهر( شنبه) ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد علیرضا منصوریان تیمش را با تمام قوا به میدان فرستاد تا مقابل تیم ناشناخته ملوان نوین با مشکل مواجه نشود و در پایان نیز با برتری دو برصفر این تیم را شکست داده و راهی مرحله بعد شد.

علی قربانی در دقیقه ۸ و بختیار رحمانی در دقیقه ۲۸ برای تیم استقلال گلزنی کرده و شادی را به اردوی آبی های پایتخت آوردند.
منصوریان که از شکست روز گذشته پرسپولیس برابر قشقایی شیراز به خوبی درس گرفته بود تیمش را با ترکیب اصلی به میدان فرستاد و در حالیکه حریف تیم جوان و کم تجربه ای را روانه این میدان کرده بود آبی پوشان تهرانی توپ و میدان را دراختیار گرفته و از همان دقایق نخست میدان داری کردند.
تلاش بازیکنان این تیم دردقیقه ۸ به گل نخست این تیم ختم شد دراین دقیقه سانتر هرائر مگویان به کاوه رضایی رسید و او با یک پاس دقیق توپ را در موقعیت دروازه خالی به علی قربانی رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه روی پا دروازه ملوان نوین را باز کرد.
این روند همچنان ادامه داشت تا در دقیقه ۲۸ کاوه رضایی با نفوذ از منطقه چپ تیم فوتبال ملوان نوین توپ رابه محوطه جریمه ارسال کرد و بختیار رحمانی بدون داشتن مزاحم با یک شوت دقیق دروازه تیم ملوان نوین را برای دومین بار باز کرد.
خود نمایی بازیکنان استقلال درنیمه نخست ادامه داشت اما گلی برای این تیم دربر نداشت و بازیکنان با همان نتیجه ۲ بر صفر به رختکن رفتند.
در نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و گلی رد و بدل نشد و تیم استقلال با این برد به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کرد.
تیم استقلال باید در مرحله یک شانزدهم نهایی با برنده دیدار تیم های مس کرمان با خیبر خرم آباد بازی می کرد که با انصراف تیم خیبر خرم آباد این تیم با تیم مس کرمان در تهران دیدار خواهد کرد.
* ترکیب تیم استقلال:
مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، مجید حسینی، میثم مجیدی، فرشید باقری، مجتبی حق دوست، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، کاوه رضایی و علی قربانی.
* ترکیب تیم ملوان نوین:
رضا غلامپور، علیرضا رهنورد، ابراهیم حسین زاده، یوسف باقری، امیر معاف، آرمان عباسی، علی دارپرنیان، علیرضا مصطفایی، آرمان شکوری، هومن حسین زاده، محمد غلامین.
**تیم ملوان نوین انزلی در لیگ استان گیلان بازی می کند.
** محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان بندر انزلی دیدار تیم های استقلال تهران و ملوان نوین انزلی را از نزدیک مشاهده کرد او قبل از شروع بازی نزد نیمکت تیم استقلال رفت و با کادر فنی وبازیکنان این تیم خوش و بش کرد.
**ورزشگاه تختی انزلی مملو از هواداران تیم انزلی و علاقه مندان به تیم استقلال بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *