اجتماعیاخباراخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان نایین

به گزارش پیام نایین،این جلسه با موضوع ارایه اقدامات انجام شده در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سال۱۳۹۴ و همچنین برنامه های پیش بینی شده دستگاه متبوعه در این حوزه در سال ۱۳۹۵برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سجادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نایین ،سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین ،معاونت فرماندار ، بخشدار مرکزی ، شهردار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین ، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری نایین برگزار گردید

حجت الاسلام سجادی امام جمعه نایین طی سخنانی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و لزوم توجه به آن در جامعه اسلامی  عنوان نمود دشمن در صدد آن است که فرهنگ جامعه را تغییر دهد و عفاف و حجاب را که از ارزش هاست ضد ارزش معرفی کند .

امام جمعه نایین افزود مدیران جامعه باید در این زمینه هوشیار باشند و حاکمیت اسلامی باید از عفاف و حجاب حمایت و صیانت کند .

مظفر نجفی فرماندار نایین نیز در ادامه جلسه با اشاره به دستورالعملی که از وزارت کشور در خصوص نامگذاری هفته حجاب و عفاف ارسال گردیده عنوان نمود دستگاه های اجرایی شهرستان از لحاظ رعایت عفاف و حجاب در جایگاه خوبی قرار دارند اما مدیران دستگاه ها باید خود این موضوع را در اولویت قرار دهند . فرماندار شهرستان نایین در ادامه افزود امیدواریم با انجام برنامه ریزی های لازم در حد و اندازه شهرستان فرهنگی و مذهبی نایین اقدامات مثبتی را در این راستا انجام دهیم . در ادامه جلسه شهردار نایین و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،مدیر آموزش و پرورش و سایر حضار در جلسه به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

صیانت 1صیانت 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *