اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

جلسه هم اندیشی با فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار شهرستان نایین ، معاونت فرماندار ، شهردار نایین ، بخشدار انارک رییس اداره مخابرات شهرستان نایین و فعالان در عرصه فضای مجازی از جمله تلگرام و مدیران سایت های شهرستان نایین در محل فرمانداری نایین برگزار گردید

به گزارش پیام نایین وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری نایین،فرماندار شهرستان نایین در این نشست صمیمی عنوان نمود بسیار خرسندم که امروزه جوانان متعهدی در این شهرستان وجود دارند که در عرصه فضای مجازی در زمینه های گوناگون فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی ،سیاسی و تجارت الکترونیک فعالیت می نمایند.

جلسه هم اندیشی با فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار شهرستان نایین ، معاونت فرماندار ، شهردار نایین ، بخشدار انارک رییس اداره مخابرات شهرستان نایین و فعالان در عرصه فضای مجازی از جمله تلگرام و مدیران سایت های شهرستان نایین در محل فرمانداری نایین برگزار گردید.

فرماندار شهرستان نایین در این نشست صمیمی عنوان نمود بسیار خرسندم که امروزه جوانان متعهدی در این شهرستان وجود دارند که در عرصه فضای مجازی در زمینه های گوناگون فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی ،سیاسی و تجارت الکترونیک فعالیت می نمایند.

سهراب مظفر نجفی افزود اینکه بتوانیم از این فضا به نفع خود استفاده کنیم بسیار حایز اهمیت است . فضای مجازی دارای تهدیداتی نیز می باشد ولی ما باید با استفاده از این فضا این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. بنده در اکثر گروه ها و کانال های تلگرامی دعوت شده ام و از اینکه در این فضا مطالبات اجتماعی و سیاسی با رعایت انصاف و اخلاق مطرح می شود خرسند می شوم.

فرماندار شهرستان نایین در ادامه افزود باید امروزه بتوانیم با استفاده از ظرفیت های این فضای مجازی و اینترنت در جهت رشد گردشگری شهرستان نایین که تنها راه برون رفت از بیکاری و مشکلات اقتصادی در این شهرستان می باشد گام برداریم.

ایشان در پایان ضمن اشاره به اینکه در سرشماری اینترنتی که از اوایل مهر ماه آغاز گردیده شهرستان های نایین و خور و بیابانک در استان اصفهان با توجه به جمعیت خود حایز رتبه های برتر استان می باشند و این باعث افتخار است که ضریب استفاده از اینترنت در این شهرستان ها بالاست.

همچنین مهندس عسکری شهردار نایین نیز در این جلسه طی سخنانی با اشاره به نقش فضای مجازی در ارتباط مستمر مردم با شهرداری عنوان نمود اینکه بتوانیم با استفاده از افکار عمومی و نظرات منعکس شده در فضای مجازی ضمن هم اندیشی با مردم از نظرات آنها در مدیریت امور شهری استفاده کنیم بسیار مسئله مهمی است. همچنین سعی کرده ایم با حضور مستمر در فضای اینترنتی گزارش فعالیت های خود را در جهت رعایت حقوق شهروندی و احترام به مردم شریف نایین ، محمدیه و زندوان ارایه نماییم. شهردار نایین در خاتمه با اشاره به طرح بازآفرینی بافت تاریخی نایین حضور مردم و شبکه های اینترنتی و تلگرامی را در اجرا و تکمیل این پروژه حایز اهمیت دانست.

لازم به ذکر است مدیران کانال های تلگرام و وب سایت های شهرستان نایین نیز در ادامه جلسه به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *