اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار علمی

جلسه کارآفرینان شهرستان نایین با حضور نماینده مردم در مجلس, فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی در کاشی نایین برگزار شد+عکس وفیلم

به گزارش پیام نایین، پور بافرانی نماینده مردم شهرستان های  نایین  وخور در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت کار و کارآفرینی
گفت : اشتغال و کارآفرینی ، جایگاه مهم و ارزشمندی در جامعه اسلامی دارد .
وی کسانی را که مقدمه شغل یا اشتغالی را فراهم می کنند مصداق افرادی دانست که در راه خانواده کار کرده و مجاهد فی سبیل الله هستند.
پوربافرانی بیان داشت : تولید و اشتغال دو رکن اساسی در سایه اقتصاد مقاومتی است که امسال توسط رهبر مقام معظم رهبری نامگذاری و تاکید شد.
وی افزود: اشتغال دغدغه همه کشوراست و بیکاری معظلی است که برای جامعه اسلامی آسیب های فراوانی به همراه دارد.
نماینده نایین وخوروبیابانک با بیان اینکه موضوع اصلی کشور ما اشتغال است تصریح کرد : در دیداری که با ریاست جمهوری انجام شد تمام تلاشمان این است که بتوانیم از همه ظرفیت های کشور و سرمایه گذاران نهایت استفاده را بکار گیریم.
وی از کارآفرینان خواستار سرمایه گذاری در بخش تولید و ایجاد شغل شد و بیان کرد : با توجه به نرخ بیکاری بالایی که داریم و سالانه بیش از ۱میلیون ۳۰۰ هزار شغل بایستی در کشور ایجاد شود که با وجود مشکلات اقتصادی نمی توانیم بیش از ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کنیم و ناچار به استفاده از سرمایه گذار خارجی در کشور هستیم.
پوربافرانی با اشاره به اینکه شاهد حضور سرمایه گذاران در نایین هستیم که با توجه به عرقی که به شهرستان نایین دارند بدون توجه به حاشیه سازی ها توانستند شغل هایی را با سود دهی کم انجام دهند که به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه موافقت صندوق توسعه ملی در جهت سرمایه گذاری انجام شده اظهار داشت : با این موافقت ، ۷۰ درصد یک سرمایه گذاری به شرط توجیه فنی اقتصادی و زیست محیطی و ۳۰ درصد آورده خود کارفرین انجام می گیرد.
نماینده نایین و خوروبیابانک در ادامه به موضوع شهرک صنعتی پرداخت و گفت : براساس رایزنی هایی که انجام شد تقریبا ۵ درصد پول زمین را کارآفرین که این مبلغ در طول شش ماه با ۶۰ درصد پیشرفت بخشیده خواهد شد. وی در ادامه به روزفنی و حرفه ای اشاره و گفت : طرح هایی که توسط دولت تصویب می شود قطعا نه پاسخگوی نیاز جامعه ونه صد در صد همه ابعاد را در نظر می گیرد وبایستی این طرح ها به سمت بومی سازی در قالب دستور العمل ودر مرکز فنی و حرفه ای پیگیری شود.

IMG_1000IMG_1005IMG_1013IMG_1024IMG_1011IMG_1022IMG_1025IMG_1026IMG_1027IMG_1029IMG_1039IMG_1047IMG_1053IMG_1066IMG_1075IMG_1079IMG_1096IMG_1099IMG_1102IMG_1108

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *