اجتماعیاخباراخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

جمالی فرماندار شهرستان با گرامیداشت هفته ولایت و امامت و روز غدیر خم درخصوص بازسازی واقعه غدیر در شهرستان گفت: واقعه غدیر خم در شهرستان نایین بازسازی می شود

واقعه غدیر خم در شهرستان نایین بازسازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان نایین تشکیل شد.

جمالی فرماندار شهرستان با گرامیداشت هفته ولایت و امامت و روز غدیر خم درخصوص بازسازی واقعه غدیر در شهرستان گفت: عید غدیرخم مهمترین اعیاد مسلمانان جهان است و تبیین و انتشار پیام این واقعه عظیم وظیفه یکایک مسلمانان است. حضرت حجه الاسلام و المسلمین سجادی امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه واقعه غدیر تنها متعلق به مذهب تشیع نبوده و یک رخداد مهم در جامعه اسلامی است ؛ بر لزوم برپایی مراسم جشن این روز بزرگ تاکید کرد و افزود انشاءا… با برنامه ریزی و همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان در برگزاری باشکوه این مراسم و شناساندن موضوع غدیر و پیام آن تلاش شود. در این جلسه مصوبات و وظایف محوله به اعضاء بررسی و هر کدام از اعضاء به بیان پیشنهادات خود پرداختند. جلسه عصر روز سه شنبه ٧ شهریور ماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *