اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسی

حجت‌الاسلام ثمری: مرحوم داوود احمدی‌نژاد به‌دلیل حرکت صحیح در مسیر ولایت بی‌مهری‌های زیادی دید

مرحوم داوود احمدی‌نژاد به‌دلیل حرکت صحیح در مسیر ولایت بی‌مهری‌های زیادی دید

خبرگزاری فارس: مرحوم داوود احمدی‌نژاد به‌دلیل حرکت صحیح در مسیر ولایت بی‌مهری‌های زیادی دید

دبیر هیأت عالی گزینش کل کشور در دولت دهم گفت: مرحوم داوود احمدی‌نژاد پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاد و به همین دلیل مورد غضب خیلی‌ها واقع شد و بی‌مهری‌های زیادی دید.

حجت‌الاسلام علی ثمری دبیر هیأت عالی گزینش کل کشور در دولت دهم در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس، با اشاره به درگذشت مرحوم داوود احمدی‌نژاد برادر رئیس‌جمهور سابق کشورمان، اظهار داشت: بنده درگذشت این سرباز ولایت و برادر عزیز خود را تسلیت می‌گویم، او به خاطر حرکت صحیح در مسیر ولایت مورد غضب خیلی‌ها واقع شد و بی‌مهری‌های زیادی دید.

ثمری ادامه داد: مرحوم داوود احمدی‌نژاد به ارزش‌هایی که به آن رسیده بود، پایبند ماند و استقامت و ایستادگی کرد و مصداق بارز آیه یجاهدون فی‌ سبیل‌الله است و انشاالله با همرزمان شهید خود محشور شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه امروز جریان انحرافی مرده و دفن شده است، یادآور شد: باید حواس‌مان را جمع کنیم که از راه‌های جدید نفوذ نکنند و مراقب باشیم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

وی با بیان اینکه عاقبت همه ما مرگ است، گفت: داوود احمدی‌نژاد به رحمت خدا رفت و ما نیز این دنیا را طرد خواهیم کرد اما باید از امانت‌ها به درستی استفاده کنیم و به فکر پاسخگویی باشیم، ایشان نیز تا جایی که برایش مقدور بود پای آرمان‌های انقلاب ایستاد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *