اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار جهاناخبار سیاسیورزشی

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی، پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران، در پیامی این پیروزی شیرین را به هموطنان و قهرمانان این مسابقات تبریک گفت

پیام رییس جمهوری پس از قهرمانی دلاورمردان کشتی آزاد در جام جهانی

تهران – ایرنا – حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی، پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران، در پیامی این پیروزی شیرین را به هموطنان و قهرمانان این مسابقات تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران دقایقی قبل با پیروزی ۵ بر ۳ مقابل تیم ملی کشتی آمریکا موفق شد برای هشتمین مرتبه به مقام قهرمانی جام جهانی برسد. در همین راستا حسن روحانی رییس جمهوری پیام تبریکی را صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی دلاور مردان تیم ملی کشتی آزاد و اهتزاز پرچم پر افتخار کشورمان در چهل و پنجمین دورۀ مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه، بار دیگر موجی از غرور و شادی برای ملت ورزش دوست آفرید.
این پیروزی، نشانۀ دیگری بر توانمندی و شایستگی ورزشکاران عزیز ایران برای فتح قله های افتخار در همه رشته های ورزشی است.
اینجانب با تبریک این پیروزی ارزشمند به هموطنان عزیز و یکایک قهرمانان این مسابقات، از تلاش های ثمربخش همه مربیان، دست‏‌اندرکاران و مسولان ورزش کشور و به ویژه میزبانی شایسته مردم پهلوان پرور کرمانشاه، تقدیر می کنم و سرافرازی جوانان عزیزمان در همه عرصه های تلاش و رقابت را از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *