اجتماعیاخباراخبار سیاسی

حمیدرضا تاملی، فرماندار جدید اردستان در آئینی با حضور طباطبایی نائینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان معارفه شد

کاشان- ایرنا- حمیدرضا تاملی، فرماندار جدید اردستان در آئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان این شهرستان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان روز شنبه در آئین معارفه فرماندار اردستان گفت: فرماندار باید زمینه فعالیت آزادانه و قانونمند همه احزاب و گروه ها را فراهم کرده و با حرکت در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید از اعمال سلیقه شخصی خودداری کند.
سید حمیدرضا طباطبایی نائینی افزود: وظیفه فرماندار در شورای تامین برقراری امنیت پایدار است و در شرایط مواجهه با بحران آب در استان و شهرستان، باید راهکار مناسبی برای صرفه جویی در مصرف آب ارائه شود.
وی با تاکید بر ارائه برنامه مدون برای اداره اردستان در سه سال آینده و ارزیابی سالانه عملکردها بیان کرد: اشتغال باید در شهرستان جزء اولویت ها قرار گرفته و با توجه به شرایط کنونی سیاست بین الملل، باید به سرمایه های محلی و امکانات بومی برای ایجاد اشتغال متکی شویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با انتقاد از عملکرد برخی اداره ها اضافه کرد: مردم، ولی نعمت مسئولان هستند و هیچ مدیری اجازه ندارد در کار مردم مانعی ایجاد کند، بلکه قانون باید به سود مردم تفسیر و اجرا شود.
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: مردم از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری انتظار دارند تا نسبت به شناخت مشکلات، اولویت بندی و تلاش برای رفع آنها اقدام کنند که در راس آنها بیکاری و بی آبی است.
سید صادق طباطبائی نژاد با تاکید بر دوری از مسائل حاشیه ای عنوان کرد: انتظار می رود تا فرماندار با سرعت عمل، همدلی و تصمیم های با تامل برای تحرک بخشی به اداره ها اقدام کرده و در صورت ادامه روند نسبت به اعمال تغییرات اقدام شود.
وی افزود: کارخانه و کارگاهی در ۲ سال گذشته در اردستان تعطیل و نیروی کار تعدیل نشده اما نیاز به سرعت بیشتری در ایجاد اشتغال احساس می شود.
به گزارش ایرنا، در ادامه جلسه شورای اداری اردستان علیرضا غیور برای ۳۰ ماه خدمت به عنوان فرماندار این شهرستان تکریم شد.
اردستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
۷۴۳۱/۸۱۲۳

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *