اجتماعیاخباراخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان نایینحوادث

رئیس تعزیرات حکومتی نایین : قاچاقچیان کالا در نایین هفت میلیارد ریال جریمه شدند

رئیس تعزیرات حکومتی نایین /
قاچاقچیان کالا در نایین هفت میلیارد ریال جریمه شدندعربیان

رئیس تعزیرات حکومتی نایین گفت: قاچاقچیان کالاهای خارجی در این شهرستان هفت میلیارد جریمه شدند و اموال قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.
به گزارش پیام نایین ، میثم عربیان روز سه شنبه گفت : پرونده کشفیات اسباب بازی قاچاق خارجی در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد . وی افزود: پرونده دو تریلرانواع اسباب بازی ولوازم ورزشی به ارزش ۷ میلیارد ریال که توسط مامورین ایستگاه شهید شرافت نایین کشف شده بود در شعبه رسیدگی به جریم کالا وارز تعزیرات حکومتی نایین مورد رسیدگی قرارگرفت.
عربیان همچنین با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری در زمینه افزایش شدت برخورد با پدیده قاچاق کالا در کشور گفت: جرایم اعمال شده برای صاحبان صنوف در صورت خرید و فروش کالای قاچاق ۲ برابر وارد کنندگان کالاهای قاچاق در کشورهای خارجی است.
وی با اشاره به پیامدهای سنگین قاچاق کالا در کشور اظهار کرد: توقف تولید ، افزایش نرخ بیکاری و وارد شدن ضربه به پیکره اقتصادی جامعه از جمله پیامدهای شوم این پدیده است .
او از قاچاق کالا به عنوان جنگ بدون حضور دشمن در جامعه یاد کرد که می توان با همکاری مردم و فرهنگ سازی در جامعه برای پرهیز از استفاده از کالای خارجی قاچاق از این پدیده جلوگیری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *