اجتماعیاخباراخبار جهاناخبار سیاسی

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه برجام یکی از بدترین توافق‌هایی است که در عمرم دیده‌ام، تاکید کرد که در خاورمیانه هرجا می‌رویم رد پای ایران را می‌بینیم

در جمع تفنگداران دریایی آمریکا در کالیفرنیا

ترامپ: برجام یکی از بدترین توافق‌هایی است که در عمرم دیدم/ هرجا می‌رویم رد پای ایران است

خبرگزاری فارس: ترامپ: برجام یکی از بدترین توافق‌هایی است که در عمرم دیدم/ هرجا می‌رویم رد پای ایران است

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه برجام یکی از بدترین توافق‌هایی است که در عمرم دیده‌ام، تاکید کرد که در خاورمیانه هرجا می‌رویم رد پای ایران را می‌بینیم.

به گزارش پیام نایین، فارس به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در جمع تفنگداران دریایی آمریکا در کالیفرنیا در زمینه تقویت زراد خانه هسته ای این کشور گفت: سلاح های هسته‌ای چیزی هستند که هرگز نباید مورد استفاده قرار بگیرند، اما ما باید همواره آماده باشیم.

اظهارات ترامپ درحالی مطرح میشود که کشورش تنها کشوری است که در طول تاریخ بشر از سلاح هسته ای استفاده کرده است.

وی درباره توافق هسته ای ایران نیز بار دیگر ادعاهای خود را تکرار کرد و گفت؛ برجام یکی از بدترین چیزهایی است که تو عمرم دیدم. ۱۵۰ میلیارد دلار به آنها(ایران)دادیم. برای چه؟

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی مدعی شد؛ در خاورمیانه هرجا می‌رویم رد پای ایران را می‌بینیم؛ ایران، ایران، ایران. پشت هر مشکلی ایران است.

ترامپ ضمن تمجید از نیروهای مسلح آمریکا خواستار تشکیل یک نیروی دیگر در ارتش آمریکا تحت عنوان نیروی فضایی در کنار نیروی دریایی، هوایی و زمینی شد!

وی اضافه کرد؛ قبلا به صورت نه چندان جدی گفته بودم ما به یک نیروی جدید نیاز داریم، الان فکر می‌کنم این یک ایده بزرگ است. ما باید یک نیروی فضایی بسازیم.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *