اخباراخبار ایراناخبار سیاسیویژه نامه انتخابات

رهبرانقلاب:در هیچ جای دنیا کسی که نظام را قبول ندارد به مراکز تصمیم گیری راه نمی دهند

رهبر معظم انقلاب فرمودند: بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند مجلس. در هیچ جای دنیا در مراکز تصمیم گیری کسی که اصل نظام را قبول ندارد راه نمی دهند.
رهبر معظم انقلاب صبح چهارشنبه در دیدار دست اندرکاران انتخابات گفتند: مردم، با بصیرت و فکر، انسانهای صالح را انتخاب کنند؛ کسی که وقتی در مسند نشست خود را سپر بلای مشکلات کشور قرار دهد، کشور را به دشمن نفروشد.
ایشان افزودند: بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند مجلس. در هیچ جای دنیا در مراکز تصمیم گیری کسی که اصل نظام را قبول ندارد راه نمی دهند.
رهبر انقلاب تاکید کردند: بنده همیشه به دست اندرکاران انتخابات می گویم پایتان را جای قرص بگذارید و آن جای قرص قانون است. مُرّ قانون را رعایت کنید. به نهادهای قانونی اهانت نشود. یک نهاد قانونی را نباید مورد افترا یا اهانت قرار بدهیم. نه اینکه اشتباه نمی کند اما این دلیل نمی شود تضعیف کنیم. این باب اگر باز شود هرج و مرج خواهد شد. اذهان عمومی را مشوش نکنند. بگذارید مردم همچنان که حق است با شوق و ذوق و نشاط بروند سمت انتخابات. مردم را به انتخابات بدبین نکنند.
حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشتند: الان همه مسئولان چه مسئولان دولتی چه آن هیات نظارت مراقب باشند که آن طرف مقابل خدعه نکند و به لبخند و ماسکی که بر چهره زده نمی شود اعتماد کرد. مراقب خدعه کردن باشند، مراقب باشند آنچه دارند انجام می دهند منطبق باشد با آنچه در واقع تعهد کرده اند؛ اگر خدعه ای از طرف دیدند باید مقابله به مثل کنند، اگر طرف مقابل نقض عهد کرد، این طرف هم باید نقض عهد کند.
رهبر انقلاب فرمودند: تحریم ها برداشته شد؛ آیا مشکلات معیشت و سفره ی مردم حل خواهد شد؟ نه؛ من هم در این دولت و هم در دولت قبل گفتم مشکلات اقتصادی ممکن است ۲۰ تا ۴۰ درصد مربوط به تحریم ها باشد؛ بقیه مربوط است به ما؛ ما باید درست عمل کنیم. برنامه و مدیریت لازم است.
ایشان ادامه دادند: این حرکاتی که جوانان سپاه پاسداران در خلیج فارس کردند و فرصت نشده که من از آنها تشکر بکنم، کار بسیار درستی کردند. کسانی که اهل سیاست هستند همین جور عمل کنند؛ ببینند کجا از خط تجاوز می کنند، جلویش را با قدرت بگیرند.
رهبر انقلاب گفتند: جوان مؤمن و انقلابی و حزب اللهی را متهم نکنید به تندروی؛ اینها همان هایی هستند که خالصانه در صحنه حاضرند و آنجا که دفاع از امنیت کشور و خون دادن مطرح باشد، در میدان می آیند. به صرف اینکه قضیه ای مثل سفارت عربستان و سفارت انگلیس پیش بیاید که کاری بسیار بد و به ضرر کشور و اسلام است، این را بهانه نکنند که جوانان مؤمن را موردتهاجم قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *