اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

ریاست کمیته امداد کل کشوردر نایین گفت: ۸۰ خانواده کمیته امداد فاقد مسکن خانه دار می شوند

به گزارش پیام نایین،آقای فتاح در ابتدای ورود به شهرستان به دیدار یکی از خانواده های بی سرپرست رفت و نسبت به ایتام تفقد نموده ودر خصوص خرید مسکن و سفرمعنوی کربلای معلا قول مساعد داد.
وی سپس در مدیریت امداد حضور وبا امام جمعه نایین ومعاون فرماندار وبخشدار مرکزی وهمکاران شهرستان دیدار نموده وپس از استماع گزارش مدیر شهرستان گفت : یکی از اهداف این نهاد کمک به اقشارآسیب پذیر ومحروم می باشد وهدف اصلی و فعلی امداد ایجاد وحرکت به سمت وسوی اشتغال وخودکفائی و احیای عزت نفس در بین مددجویان می باشد که این امر با همکاری دولت ومجلس شورای اسلامی و خیرین نیکوکار تحقق می یابد .
فتاح همچنین در خصوص رفع مشکلات فراروی مردم ومددجویان شهرستان (خدمات درمانی – جهیزیه – معیشت ومسکن) قول مساعدت ویژه داد وخطاب به مسئولین شهرستان گفت : با توجه به گزارش مدیر امداد در این شهرستان حدود ۸۰ خانواده فاقد مسکن می باشند ودر صورت واگذاری زمین از سوی مسئولین ،این نهاد احداث مسکن کلیه مددجویان را تا سال آینده تقبل خواهد نمود .
در ادامه امام جمعه نایین نیز ضمن خیر مقدم وتشکر از حضور جناب آقای مهندس فتاح در شهرستان جهت رفع مشکلات ومعضلات مردم با توجه به موقعیت خاص منطقه از لحاظ وسعت و کویری بودن و خشکسالیهای چند سال اخیر مطالبی ایراد نمود .

ku1ku2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *