اجتماعیاخباراخبار شهرستان نایین

شهرستان نائین ، میزبان برگزاری مسابقات جستجو و نجات درحوادث جاده ای شد

.رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین از برپایی مسابقات جستجو و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

ابرهیم عادل زاده نائینی اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات امداد و نجات با حضور امدادگران و نجاتگران جستجو و نجات در حوادث جاده‌ای منطقه شرق استان اصفهان مشتمل بر شهرستانهای ( نائین ، اردستان ، خورو بیابانک و کوهپایه ) به میزبانی شهرستان نائین و بمدت یکروز برگزار شد .

وی افزود: این مسابقات با هدف آمادگی و محک‌زدن توان نیروهای امدادی در برخورد با حوادث جاده‌ای و غیرمترقبه ، ایجاد انگیزه در برابر حوادث احتمالی ، برگزاری کارگاههای آموزشی برای افزایش آمادگی امدادگران  ، پاسخگویی به موقع و مناسب و ارائه کمکهای لازم به مصدومان حوادث جاده ای برپا شده است .  

عادل زاده تأکید کرد : در حال حاضر اعتقاد بر این است که آسیب های ناشی از حوادث جاده ای قابل پیشگیری هستند . بکارگیری کمربند ایمنی ، استفاده از صندلی مخصوص کودکان ، کلاه ایمنی موتور سواران ، آموزش رانندگان ، ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در شهرها و ساماندهی ترافیک از جمله روشهای پیشگیری از اینگونه آسیب ها می باشد .

وی خاطر نشان کرد : درمسابقات مرحله شهرستانی بیش از ۲۰ نفر از مدادگران و نجاتگران شرکت کننده درقالب ۴ تیم امداد درجاده حضور داشتند که در پایان تیمهای امدادی کوهپایه ، نائین و خورو بیابانک رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

گفتنی است تیم برتر راهی مسابقات استانی خواهد شد .

?
?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *