اجتماعیاخباراخبار اقتصادیاخبار سیاسیاخبار شهرستان ناییناخبار فرهنگی

عباسعلی پوربافرانی: بیمه‌ها قانون‌گریزی کنند مجلس وارد عمل می‌شود

به گزارش پیام نایین،عضو کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به بدهی سازمان های بیمه گر تصریح کرد: مجلس به طور جد پیگیر پرداخت بدهی هاست و در صورت تمکین نکردن بیمه ها از قانون، مجلس وارد عمل می شود.
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ 

عباس علی پور بافرانی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ عباسعلی پور بافرانی افزود: تداوم طرح تحول سلامت وابسته به تخصیص اعتبارات پایدار مالی است و تا زمانی که این منابع در اختیار وزارت بهداشت قرار نگیرد، نمی توان انتظار پیشرفت سیستم بهداشت و درمان کشور را داشت.

نماینده مردم نائین درمجلس شورای اسلامی با بیان این که که بحث پرداخت بدهی بیمه ها دوباره در کمیسیون بهداشت مجلس مطرح شده است، در پاسخ به این سوال که در صورت تمکین نکردن بیمه ها، مجلس چه راهکاری در پیش خواهد گرفت، اظهار داشت: مصوبات مجلس لازم الاجراست، اما در صورت تمکین نکردن سازمان های بیمه گر از قانون، مجلس ساز و کارهای متعددی در اختیار دارد تا با توسل به آن ها مصوبات خود را اجرایی کند.

به گزارش سلامت آنلاین؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: در صورت تخلف سازمان های بیمه گر، تذکر به وزیر و سایر اقدامات قانونی در خصوص چرایی اجرا نشدن مصوبه مجلس در قانون پیش بینی شده است. /

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *