اجتماعیاخباراخبار ایرانورزشی

علیرضا منصوریان پس از کسب نایب قهرمانی لیگ برتر، گفت: از چالش های زیادی در این فصل عبور کردیم و فقط می توانم خدا را شکر کنم

منصوریان: تیم فوتبال استقلال کمترین تغییرات را خواهد داشت

تهران – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: طبق صحبتی که با مدیریت باشگاه داشته ام، استقلال در فصل آینده کمترین تغییرات را خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان پس از کسب نایب قهرمانی لیگ برتر، گفت: از چالش های زیادی در این فصل عبور کردیم و فقط می توانم خدا را شکر کنم.
وی ادامه داد: باید از هوادارانی که در این مسیر سخت به من اعتماد کردند، تشکر کنم و این تیم جوان با کمک آنها نایب قهرمان لیگ شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: استقلال روز سه شنبه هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون می رود و این بازی بسیار دشوار است.
وی تصریح کرد: باید در لیگ قهرمانان زیرک باشیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. سال ۹۶ با صعود استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب خواهد شد و از مدیریت باشگاه قول گرفتم تا دست به استخوان بندی استقلال نزنیم.
منصوریان اظهار کرد: امیدوارم ایراد شروع بد را از استقلال دور کنیم و از بازی با التعاون با شروع خوب این عادت بد را ترک کنیم.
وی افزود: خروجی استقلال برای فصل آینده بسیار کم است و شاید در نهایت دو نفر از آبی پوشان پایتخت جدا شوند. جباروف و چشمی در فصل آینده برای استقلال بازی خواهند کرد و برای چشمی امید زیادی باز کرده ایم. همانطور که خروجی استقلال بسیار کم بود، ورودی هم زیاد نخواهد بود و نهایت ۳ بازیکن به استقلال اضافه خواهند شد.
وی در خصوص ناراحتی فرشید باقری، اظهار کرد: او کلا جدی است و خوشحالم که امسال دو گل بسیار مهم به ثمر رسانده است.
منصوریان با بیان اینکه انتخاب عمان برای دیدار با نمایندگان عربستانی اشتباه بوده، اظهار کرد: عربستان و عمان بسیار نزدیک هستند و انتخاب این کشور اشتباه بزرگی بود. باید کشور ثالث را در آسیای میانه انتخاب می کردیم تا به سود تیم های ایرانی باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به حضور نداشتن امید نورافکن در اردوی تیم فوتبال جوانان، گفت: حضور بازیکنان استقلال در تیم های ملی باعث افتخار است، اما در حال حاضر استقلال خودش بازی ملی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و اولویت نورافکن بازی در استقلال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *